اخبار داغ

در قالب طرح ولایت؛

فرمانده واحدهای دانش آموز در دوره فرماندهی پیشگامان حضور دارند

فرمانده واحدهای دانش آموز در دوره فرماندهی پیشگامان حضور دارند
مسول بسیج دانش اموزی استان بوشهر گفت: دوره اموزشی فرمانده واحد های پیشگامان بسیج دانش اموزی که شامل دبیرستان های دختر و پسر می شود به نام یاوران ولایت برای گرامی داشت شهدای مدافع حرم از ۱۴تا۲۳ مرداد ماه در اردوگاه غدیر سپاه امام صادق (علیه اسلام) در شهر خان زنیان استان فارس برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مهراب کیانی مسول بسیج دانش اموزی استان بوشهر گفت: دوره اموزشی فرمانده واحد های پیشگامان بسیج دانش اموزی  که شامل دبیرستان های دختر و پسر می شود به نام یاوران ولایت برای گرامی داشت شهدای مدافع حرم از ۱۴تا۲۳ مرداد ماه در اردوگاه غدیر سپاه امام صادق (علیه اسلام) در شهر خان زنیان استان فارس برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی ادامه داد: این اردو با تاکید بر  دانش آموز محوری و تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی  برای آموزش هر چه بهتر فرمانده واحد های بسیج دانش آموزی  طی دو دوره 6 روزه برگزار خواهد شد.

,

کیانی تاکید کرد :چند سالی است ک اصل دانش آموز محوری مورد تاکید سازمان بسیج دانش آموزی قرار گرفته و فرمانده واحدهای مقاومت بسیج دبیرستان ها در سطح کشور  را دانش آموزان بر عهده دارند و با انگیزه  و  توان بالا مسیر موفقیت را طی می کنند.

,

کیانی یاد آور شد: در این دوره با استفاده از اساتید مجرب و بخصوص روحانیون توانا  در اردوگاه و تشکیل تیم های تربیتی مسئله کار تشکیلاتی و  شیوخای فرماندهی بسیج مدرسه در فضای صمیمی و تفریحی به فرمانده واحد ها آموزش داده می شود تا بتوانند در فضای مدرسه فرماندهی را هر چه بهتر به پیش ببرند.

,

این مسول بسیج یاد آورد شد :کار فرهنگی و تربیتی در فضای دانش آموزی بدون توجه به اردوهای آموزشی  تفریحی کاری ابتر و ناقص است و باید با تاکید بر این فعالیت ها کارهای تربیتی را هرچه بیشتر و موثر تر به پیش برد.

,

کیانی در پایان افزود: در این برنامه  اردویی، زیارت و فعالیت های بازدیدی از اماکن تاریخی و مذهبی شهر شیراز در نظر گرفته شده است و در طول دوره نیز مسولان سپاه و بسیج  برای بازدید از دوره در جمع دانش آموزان حضور خواهند یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه