اخبار داغ

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان:

محدودیتی در پرداخت تسهیلات ازدواج وجود ندارد/ در فولادمحله با "لابی" بانک دیگری تاسیس کردند

محدودیتی در پرداخت تسهیلات ازدواج وجود ندارد/ در فولادمحله با "لابی" بانک دیگری تاسیس کردند
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان گفت: از سال 92 تا کنون 5 هزار و 246 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک کشاورزی استان سمنان اعطا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت علی کیومرثی مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان سمنان از اجرای طرح پیوند و اعطای تسهیلات به زوج های جوان به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: این طرح هم زمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز در برخی بانک ها به اجرا می رسد و تا پایان شهریور ادامه خواهد دشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

کیومرثی با بیان اینکه از سال 92 تاکنون 5 هزار و 246 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط  بانک کشاورزی استان سمنان اعطا شده است اظهار کرد: 26 میلیارد و 700 میلیون تومان در این مدت پرداخت شده و 254 نفر نیز در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

,

وی در ادامه گفت: در حال حاضر در سامانه اینترنتی تسهیلات ازدواج درخواستی معطل نمانده و هرکس درخواستی داشته باشد در اسرع وقت جهت تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات به شعب معرفی می شود.

,

صدور 110 یارا کارت در بانک کشاورزی استان سمنان

, صدور 110 یارا کارت در بانک کشاورزی استان سمنان,

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح یارا کارت گفت: این طرح نیز همزمان با سایر بانک ها در بانک کشاورزی نیز اجرا می شود و در دو هفته اخیر 110 فقره پرداخت شده است و محدودیتی برای تقاضا و ارائه آن وجود ندارد.

,

کیومرثی، صدور سریع ضمانت نامه های بانکی را یکی دیگر از خدمات بانک کشاورزی عنوان کرد و افزود: این بانک با هدف ارائه بهترین خدمات اجتماعی به جامعه و به خصوص کشاورزان در صورتی که مدارک متقاضی تکمیل باشد ظرف یک ساعت ضمانت نامه صادر می شود.

,

وی با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در بانک کشاورزی اظهار کرد: در این راستا به 285 فقره وام با مبلغ 513 میلیارد ریال به متقاضیانی که در سیستم بهین یاب ثبت نام کردند اعطا شد و 203 میلیارد ریال نیز به صورت مستقیم به متقاضیان دریافت تسهیلات پرداخت شد.

,

راه اندازی شعبه ارزی در گرمسار و دامغان

, راه اندازی شعبه ارزی در گرمسار و دامغان,

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان با اشاره به افتتاح شعبه ارزی بانک کشاورزی در شاهرود به جهت تسهیل در صادرات محصولات کشاورزی استان گفت: در آینده نزدیک نیز دو شعبه ارزی دیگر در شهرستان های گرمسار و دامغان راه اندازی خواهد شد.

,

کیومرثی حمایت از شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای صنایع تبدیلی و ماشین آلات کشاورزی را از خدمات بانک کشاورزی برشمرد و افزود: تسهیلات صنایع تبدیلی برای مناطق محروم با نرخ 12 درصد و برای دیگر مناطق با نرخ 14 درصد اعطا می شود و برای ماشین آلات کشاورزی نیز نرخ 15 درصد برای تسهیلات در نظر گرفته شده که 3 درصد پایین تر از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار است.

,

وی از خرید تضمینی 74 هزار تن گندم در استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: اولین محموله که لیست آن به بانک ارائه شد 74 هزار تن بود که شامل 963 میلیارد ریال می شود که روند پرداخت آن ادامه دارد.

,

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان با اشاره به ارائه تسهیلات به عشایر و تشکل های عشایری گفت: در سال جاری 270 میلیارد تومان با نرخ 4 درصد به بانک کشاورزی در این خصوص ابلاغ شده که 17 میلیارد تومان سهم تشکل های عشاری و 9 میلیارد تومان نیز سهم عشایر استان است.

,

خدمات الکترونیکی بانک کشاورزی توسعه می یابد

, خدمات الکترونیکی بانک کشاورزی توسعه می یابد,

کیومرثی با بیان اینکه اعطای تسهیلات به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد یک دیگر از وظایف بانک کشاورزی است گفت: در سال 96، 137 میلیون تومان برای پرداخت به مددجویان به این بانک اختصاص یافت که 75 میلیون تومان سهم کمیته امداد و 62 میلیون تومان نیز سهم بهزیستی است.

,

وی یا تاکید بر گسترش خدمات الکترونیکی در بانک کشاورزی بیان کرد: در سال گذشته 87 درصد از عملیات های این بانک از طریق خدمات الکترونیکی بوده و تلاش می کنیم تا پایان سال این میزان به 90 درصد  برسد.

,

در فولادمحله با لابی بانک تاسیس کردند

, در فولادمحله با لابی بانک تاسیس کردند,

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان در پاسخ به سوالی در خصوص ارائه خدمات در مناطق محروم گفت: این بانک در این حوزه نیز پیشتاز است. از 45 شعبه بانک کشاورزی در استان، 18 شعبه در مناطق روستایی و محروم استان قرار دارد. در فولاد محله نیز پس از کشته شدن یک تن در جاده شهمیرزاد - فولادمحله که برای انجام امور بانکی به مهدیشهر سفر کرده بود، برای تاسیس یک شعبه در فولاد محله به فرماندار مهدیشهر اعلام آمادگی کردیم اما با لابی گری، بانکی دیگر در آن منطقه تاسیس شد.

,

کیومرثی به برخی خدمات اجتماعی بانک کشاورزی استان سمنان اشاره کرد و افزود: تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند، مشارکت در ساخت و ساز مدارس و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بخشی از خدمات اجتماعی این بانک را تشکیل می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه