اخبار داغ

فعال سیاسی مطرح کرد؛

دولت جدید از کابینه کهنسال خارج شود/سیاست زدگی انگیزه کار را از بین می برد

دولت جدید از کابینه کهنسال خارج شود/سیاست زدگی انگیزه کار را از بین می برد
یک کارشناس مسائل سیاسی ضمن بیان این که سیاست زدگی تفکر مرده ای است و تحت هر شرایطی انگیزه کار را از بین می برد، تصریح کرد: تحت هر شرایطی در دولت جدید باید نیروهای مقتدر و کارآمد در رده های مختلف مدیریتی از سطح کلان تا مدیران استان و شهرستانی بکار گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طهماسبی در گفتگو با کلار به  لزوم تغییر ساختار کابینه در دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: لازمه دولت جدید حضور وزیران و اعضای کابینه تازه نفس، خوش فکر و جوان و برخوردار از تفکر انقلابی خدمت رسان است.

وی با بیان این که دولت کار الزاماتی دارد که در کابینه خود را نشان می دهد، افزود: پس از انتخاب رئیس جمهور دولت دوازدهم توسط مردم وقت آن رسیده تا به سمت و سوی فضای کار پیش برویم.

دولت جدید از کابینه کهنسال خارج شود

طهماسبی ضمن بیان این که دولت جدید باید از برخورد جناحی فاصله بگیرد، گفت: دولت متعلق به همه ملت ایران است و می بایست از همه ظرفیت های موجود در کشور چه افراد همسو و چه کسانی که رای به دولت جدید ندادند استفاده شود تا این رویکرد باعث شود مردم ثمره دولت خدمت رسان را بیشتر و بهتر از پیش درک کنند.

این فعال سیاسی با تاکید بر این که دولت جدید باید از کابینه کهنسال و کم تحرک خارج شود، افزود: دولت دوازدهم باید به کابینه پرتحرک، جوان تر، پویاتر و کوشاتر برسد.

سیاست زدگی انگیزه کار را از بین می برد

وی با بیان این که در انتخاب وزیران باید تفکر کار مدنظر دولت قرار بگیرد، گفت: سیاست زدگی تفکر مرده ای است چون تحت هر شرایطی انگیزه کار را از بین می برد اما تفکر کار سعی می کند به نفع تحکیم جایگاه انقلاب و مردم پیش برود.

طهماسبی با اشاره به این که تمام آراء در انتخابات دوره دوازدهم رای به نظام جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: باید فضایی پیش آید که ملت ایران ثمره آرا و حرکت رو به رشد را ببینند.

وی همچنین گفت: تحت هر شرایطی در دولت جدید باید نیروهای مقتدر، کارآمد و خوش فکر در رده های مختلف مدیریتی از سطح کلان تا مدیران استان و شهرستانی بکار گرفته شود و بیشتر به سمت و سوی پیش بروند که غالب اندیشه آنها ثمره بخشی در راه انقلاب باشد.

تیم اقتصادی دولت یازدهم نیاز به بازنگری دارد

این فعال سیاسی با اشاره به این که تیم اقتصادی دولت یازدهم تیم پویایی نبود و قطعا نیاز به بازنگری دارد، افزود: نگاه متعهدانه و کارشناسی شده در نحوه گزینش تیم اقتصادی و کارگروه اقتصاد محور در هیئت دولت می تواند بسیار موثر باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: نگرش دولت باید به گونه ای باشد که ما به سمت برد انقلابی فکر کنیم و دستاورد و نتیجه آن به آحاد مردم برسد.

طهماسبی ضمن تاکید بر این که نگاه دولت جدید بایستی عوض شود، گفت: ضرورت دارد در سیستم استانها اجازه داده شود نیروهای متعهد، متخصص و کار آمد به کارگیری شوند تا مردم بتوانند ثمره نگاه کار را بهتر و بیشتر از قبل احساس کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار ,
,
,
,
, دولت جدید از کابینه کهنسال خارج شود,
,
,
,
,
,
, سیاست زدگی انگیزه کار را از بین می برد,
,
,
,
,
,
,
,
, تیم اقتصادی دولت یازدهم نیاز به بازنگری دارد,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه