اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان جنوبی:

همه دستگاه های اجرایی برای تحقق اشتغال بسیج شوند

همه دستگاه های اجرایی برای تحقق اشتغال بسیج شوند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی باید بسیج شوند و در زمینه اشتغال اقدامات موثری انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، بی بی عصمت سرفرازی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموختگان زن در بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید بسیج شوند و در زمینه اشتغال اقدامات موثری انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

 وی با اشاره به این‌که یکی از دغدغه‌هایی که همیشه مطرح است این است که دانش و آگاهی که در سطح مدارس و دانشگاه ها کسب می شود منجر به اشتغال واقعی نمی شود، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی در زمینه اشتغال زایی تلاش کنند.

,

 

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای برای بسیاری از افراد به خصوص جوانان و زنان موجب اشتغال زایی می شود، افزود: برگزاری این کارگاه ها موجب اشتغال برای خود فرد و دیگران می شود و این امر اقدامی بسیار پسندیده است.

,

 

,

سرفرازی خاطرنشان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال باید تمامی دستگاه های اجرایی بسیج شوند و در زمینه اشتغال اقدامات موثری انجام دهند.

,

 

,

وی با تاکید بر استفاده ازظرفیت کار و نیروی انسانی در استان، گفت: برگزاری این گونه کارگاه‌ها نقش بسزایی در مهارت آموزی جوانان و ایجاد اشتغال دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه