اخبار داغ

دبیر اوقات فراغت خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری طرح اوقات فراغت در 180 نقطه استان اصفهان/ طرحی برای جذب نوجوانان به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی

برگزاری طرح اوقات فراغت در 180 نقطه استان اصفهان/ طرحی برای جذب نوجوانان به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی
دبیر اوقات فراغت خراسان جنوبی گفت: این طرح در 180 منطقه حاشیه شهرها وروستاها اجرایی می‌شود که این برنامه‌ها با هماهنگی روحانیون طرح مستقر وهجرت برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ابوالفضل صادقی خواه، کارشناس برنامه ریزی فعالیت‌‌‌‌های فرهنگی مساجد ودبیر اوقات فراغت خراسان‌جنوبی در گفتگو با خاورستان، از اجرای طرح اوقات فراغت در روستاهای دارای روحانی وپرجمعیت خبر داد واظهار کرد: این برنامه‌ها در قالب هسته فرهنگی و بوستان معرفت ارائه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان،, خاورستان،, ,

 

,

وی با اشاره به اینکه این طرح در 180 منطقه حاشیه شهرها وروستاها اجرایی می‌شود، گفت: این برنامه‌ها با هماهنگی روحانیون طرح مستقر وهجرت برگزار خواهد شد.

,

 

,

کارشناس برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی مساجد با اشاره به این‌که این طرح از10 تیر ماه سال جاری آغازشده وتا 20 مرداد ماه ادامه دارد، اذعان کرد: مبلغانی که به این مناطق اعزام می‌شوند از شهرهای قم ومشهد بوده وروحانیون طرح مستقر وطرح هجرت نیزدر این طرح به ما یاری می‌رسانند.

,

 

,

حجت الاسلام صادقی‌خواه گفت: پیش بینی می‌شود در این طرح هفت هزار کودک ونوجوان شرکت کنند.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که این طرح از جذابیت‌های فراوانی برخوردار است، افزود: فعالیت‌های قرآنی، ورزشی، اردویی وغیره نیز در این طرح اجرا می‌شوند.

,

 

,

دبیر اوقات فراغت خراسان جنوبی در رابطه با زمان برگزاری این کلاس‌ها گفت: این کلاس‌‌ها زمانی برگزار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود که به اوقات نماز جماعت ختم شود تا جوانان ونوجوانان در نماز جماعت شرکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه