اخبار داغ

خواهر شهید سلیمان مرادی:

پیروزی در عملیات مرصاد پاسخی جاودان برای دشمنان ایران اسلامی است

پیروزی در عملیات مرصاد پاسخی جاودان برای دشمنان ایران اسلامی است
خواهر شهید سلیمان مرادی گفت: عملیات مرصاد شکستی به خاطر ماندنی برای تهاجمی همه جانبه از طرف غرب، آمریکا و مخالفان نظام جمهوری اسلام ایران به شکل منافقان بودکه مردم همیشه در صحنه ایران و بخصوص منطقه مرزی کرمانشاه را نادیده گرفته بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مریم مرادی در گفتگو با خبرنگار صبریه اظهار داشت: عملیات مرصاد صفحه ی درخشان تاریخ کرمانشاه است و پیروزی در عملیات غرور آفرین مرصاد، فریاد یک صدای شهدای این عملیات برای سرافرازی ایران اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبریه,

 

,

وی ادامه داد: شهید سلیمان مرادی در عملیات مرصاد که در اواخر جنگ تحمیلی رخ داد در میان نیروهای بسیجی و مردمی که روحیه شهادت طلبانه آنان کمرنگ نشده بود در روز دوم عملیات مرصاد یعنی 6 مرداد سال 67 به شهادت رسید.

,

 

,

مرادی  گفت: حرکت نیروهای منافق از سرپل ذهاب به سمت کرمانشاه در پی حمله ارتش عراق به سرپل ذهاب صورت گرفت که در چهار زبر متوقف  شدند  و توسط نیروهای پاسدار، بسیجی و مردمی تحت عنوان عملیات مرصاد با هلاکت بیش از 2000 نفر از آنان در مناطق اسلام آباد، کرند و سرپل ذهاب سرکوب شدند.

,

 

,

این خواهر شهید ادامه داد: شور فتح کرمانشاه و شاید ایران توسط منافقان باعث چنین حمله ای گشت که زمینه ساز به هلاکت رسیدن خود آنان در عملیات غرور آفرین مرصاد شد.

,

 

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان و مردم باید از راه ماندگار شهدا دفاع کنند و خود را وارث خون شهدا بدانند و باروحیه ای مانند دوران دفاع مقدس با پشتیبانی کامل از ولایت بر مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی غلبه کنند تا ارزش های مورد دفاع قرار گرفته شهدا که همان ارزش های انقلاب اسلامی است پابرجا بمانند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه