اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران :

حضور در بین مردم باعث افتخار روحانیت است

حضور در بین مردم باعث افتخار روحانیت است
امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه مردم، روحانیت را امین رازهای خود می‌دانند گفت: حضور در بین مردم باعث افتخار روحانیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلیمن سیدمحسن محمودی در گفت‌وگو با تهران نیوز در ارتباط با جایگاه روحانیت اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز شیعه در طول تاریخ، عدم وجود فاصله بین روحانیت و مردم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی افزود: در واقع روحانیت برخاسته از خود مردم و در میان آن‌ها است و به همین دلیل می‌باشد که مردم، روحانیت را پناهگاه و امین خودشان دیده‌اند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به امین بودن جامعه روحانیت اشاره و عنوان کرد: امروز خیلی از خانواده‌ها که اسرارشان را نمی‌توانند به دیگران بگویند، با روحانی مورد اعتمادشان مطرح و درد دل می‌کنند. این موضوع بیانگر پیوند عمیق عاطفی میان مردم و روحانیت است.

,

حجت‌الاسلام محمودی، قشر روحانیت را قشری مردمی دانست و تصریح کرد: برخلاف تبلیغات نامناسبی که برخی‌ها علیه روحانیت مطرح می‌کنند، مراجع و بزرگان ما نشان دادند که روحیه‌ای مردمی دارند و خواهان استمرار ارتباط بین مردم و روحانی هستند.

,

وی ادامه داد: روحانی همیشه در ادارات، مترو، حمل و نقل عمومی، مدرسه و سایر مکان‌های عمومی در میان مردم حضور دارد، از درد مردم آگاه است و حرف دل آن‌ها را می‌زند.

,

امام جمعه موقت ورامین تاکید کرد: اگر کسی در این لباس باشد و بین خود و مردم فاصله ایجاد کند، به خودش ظلم کرده است. البته برخی از روحانیون به دلیل مسائل امنیتی نمی‌توانند به مقدار لازم در میان مردم باشند که بحث این افراد جداست. حضور در بین مردم باعث افتخار روحانیت است.

,

حجت‌الاسلام محمودی در پایان خاطرنشان کرد: دفاعی که مردم از روحانیت می‌کنند، بیانگر این همبستگی میان مردم و شاگردان امام صادق(ع) است. در مجامع عمومی نیز مشاهده می‌کنید که مردم از هتک حرمت به روحانیون و لباس پیامبر(ص) ناراحت می‌شوند و این بی‌احترامی را تحمل نمی‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه