اخبار داغ

فرمانده انتظامی بجستان عنوان کرد:

مدیریت، کلید تبدیل تهدید فضای مجازی به فرصت

مدیریت، کلید تبدیل تهدید فضای مجازی به فرصت
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بجستان گفت: با مدیریت، فضای مجازی را میتوان به یک فرصت تبدیل کرد و چنانچه سلب مدیریت شود این فرصت به سمت آسیب می رود که به تبع مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بجستان پیش از ظهر امروز در نشست علمی تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فضای مجازی که در محل فرماندهی نیروی انتظامی بجستان برگزار شد ضمن ایراد بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی  اظهار کرد: امروز و در جوامع نوین امروزی فضای مجازی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و تا جایی پیش رفته است که داعش نیز به دنبال حکومت سایبری خود اقداماتی را انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

قدیر مصرخانی در ادامه به آسیبها و فرصت های فضای مجازی پرداخت و تصریح کرد: با مدیریت، فضای مجازی را میتوان به یک فرصت تبدیل کرد و اگر سلب مدیریت شود این فرصت به سمت آسیب خواهد رفت که به تبع مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

,

 

,

وی به اثرات مخرب فضای مجازی پرداخت و بیان کرد: ما شاهد این هستیم که امروز فضای مجازی جز اثراتی همچون گذراندن اوقات در فضای مجازی بدون هیچ هدفی و لایک گرفتن هایی بیهوده و منحرف کردن جوانان از اهداف اصلی و بردن به سمت اهداف واهی و پوچ و از همه مهم تر نقض کردن حریم خصوصی افراد نتیجه دیگری ندارد.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بجستان بیشترین جرایم سایبری کشور را از آن خراسان دانست و عنوان کرد: فضای مجازی باعث این شده که تعاملات کم شود و احترام و صمیمیت از بین برود که این خود حاصل کم توجهی و کمبود روابط نسبت به همدیگر است و همچنین اختلال در خواب از دیگر مضرات حضور بیش از اندازه و بدون برنامه در فضای مجازی است.

,

 

,

مصرخانی در پایان به اهمیت آسیبهای اجتماعی و توجه رهبری به این مقوله پرداخت و خاطر نشان کرد: اهمیت آسیبهای اجتماعی وقتی مشخص میشود که میبینیم شخص رهبری خودشان مدیریت نشست آسیب های اجتماعی را عهده دار می شوند و در بحث آتش به اختیار نیز مقصود حضور جوانان در فضای حقیقی و مجازی برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه