اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان:

طرح ولایت به دنبال کار سیاسی نیست/ حضور ۵۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت استانی

طرح ولایت به دنبال کار سیاسی نیست/ حضور ۵۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت استانی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به حضور ۵۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت استانی بیان کرد: طرح ولایت به دنبال کار سیاسی نیست و یکی دیگر از اهداف آن بالا بردن قدرت تحلیل و سطح دانش و بینش سیاسی و خودسازی دانشجویان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مراسم افتتاحیه نهمین طرح ولایت دانشجویی در سطح استان قزوین  در سالن اجتماعات دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) قزوین با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

مهدی برزگر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در افتتاحیه نهمین طرح ولایت استانی بیان کرد: طرح ولایت امسال به صورت غیر متمرکز در 5دانشگاه برگزار می‌شود. 
,
,
 
,
, ,

وی در ادامه گفت: دانشگاه‌های بین الملل امام خمینی(ره)، پیام‌نور، آزاد، علوم‌پزشکی و فرهنگیان میزبان این دوره هستند. 

این مسئول یادآور شد: پس از ۳۸ سال امروز شاهدیم استکبار جهانی در هر فرصتی آماده طراحی نقشه برای براندازی انقلاب اسلامی است و دشمن هیچ گاه مواضعش در مقابل اسلام تغییر نکرده است. 

وی با اشاره به ترفندهای دشمن عنوان کرد: آمریکا 52 کودتا در این ۳۸ سال علیه انقلاب ما انجام داده است که تاکنون ۱۷هزار شهید ترور داشته ایم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد: هدف از طرح ولایت تربیت دانشجوی انقلابی، پیرو خط امام و چمرانی دیگر است؛ چمران دانشجوی متعهد، متخصص و تحلیل گراست. 

وی با اشاره به حضور ۵۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت استانی افزود: طرح ولایت به دنبال کار سیاسی نیست و یکی دیگر از اهداف آن بالا بردن قدرت تحلیل و سطح دانش و بینش سیاسی و خودسازی دانشجویان است.

این مسئول عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بر پایه شریعت، مردم و ولایت است و هرگاه ما با رهبری و ولایت همگام و همقدم شویم از گزند دشمنان در امان‌ می‌مانیم. 

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در برجام بار دیگر به ملت ایران نشان دادند که قابل اعتماد نیستند، ما در مذاکرات به تعهدات خود عمل کردیم؛ اما آمریکا نشان داد که مذاکره برای آنها فقط مذاکره بوده است و ما نباید به دشمن اعتماد کنیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

برزگر خطاب به دانشجویان ابراز کرد: شما افسر جبهه جنگ نرم هستید، احساس خطر کنید و تا توان دارید از اعتقادات و باورهای خود دفاع کنید؛ طرح ولایت به عنوان ریلی است که با قرار گرفتن در آن می‌توان در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفت. 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه