اخبار داغ

جشنواره ای به رنگ همدلی/ خیرینی که با فروش غذا به کمک بیماران می روند

جشنواره ای به رنگ همدلی/ خیرینی که با فروش غذا به کمک بیماران می روند
برگزاری جشنواره غذا به نفع بیماران خاص برنامه ای است که تعدادی از خیرین با طبخ غذا و فروش آنها مبلغ های دریافتی را برای کمک به بیماران خاص اهدا می کنند و با این اقدام مهربانی و همدلی را به نمایش می گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک کم نیستند انسان های خیری که از هر فرصتی برای کمک به هم نوعان، بیماران و نیازمندان استفاده می کنند، خیرینی که می دانند انجام هر یک از کارهای نیک برای نیازمندان و بیماران بی پاسخ نمی ماند و چند برابر این کمک ها  برای آنها از سوی خدا در نظر گرفته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

بسیاری از خیرین با کمک کردن به نیازمندان احساس سبکی می کنند و هر بار که این کارهای خیر را انجام می دهند برای برنامه بعدی مشتاق تر عمل می کنند.

,

 

,

نتیجه تصویری برای جشنواره غذا

, نتیجه تصویری برای جشنواره غذا,

 

,

برایشان فرقی نمی کند جشنواره غذا باشد یا هر جشنواره دیگری ، هدفشان کمک به بیماران و نیازمندان است که با کمکی هر چند اندک بتوانند ذره ای از مشکلات خود را حل کنند.

,

 

,

چند سالی است به مناسبت های مختلف جشنواره های غذا در بروجرد به نفع بیماران خاص برگزار می شود، جشنواره هایی که با همدلی و مهربانی برگزار می شود و خیرین در کنار هم با پخت انواعی از غذاها و فروش آنها مبالغ را به نفع بیماران خاص اهدا می کنند.

,

 

,

تصویر مرتبط

, تصویر مرتبط,

 

,

"فاطمه یاراحمدی" مسئول انجمن بیماران خاص بروجرد در این راستا گفت: دوازدهمین جشنواره غذا به نفع بیماران خاص روز جمعه 6 مرداد در تالار پرشین گلدشت برگزار می شود.

,

 

,

وی اضافه کرد: بسیاری از خیرین با حضور در این جشنواره غذاهایی را در منزل طبخ می کنند و با فروش آنها در این جشنواره، مبلغ های دریافتی را برای کمک به بیماران خاص اهدا می کنند.

,

 

,

یاراحمدی اظهار داشت: در طی برگزاری هر یک از جشنواره ها مبلغ چهار تا پنج میلیون تومان جمع آوری می شود و تا کنون با برگزاری یازده جشنوراه غذا بیش از 50 میلیون تومان جمع آوری شده که این مبلغ ها برای کمک به بیماران خاص هزینه شده است.

,

 

,

نتیجه تصویری برای جشنواره غذا

, نتیجه تصویری برای جشنواره غذا,

 

,

به گفته وی بیش از پنج هزار بیماران خاص در بروجرد وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه