اخبار داغ

رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی آران و بیدگل خبر داد

برگزاری دوره آموزش تخصصی مداحی در آران و بیدگل

برگزاری دوره آموزش تخصصی مداحی در آران و بیدگل
صالحی گفت: سه سرفصل آموزشی مقتل شناسی، آداب مداحی و آموزش دعاخوانی در دوره آموزش تخصصی مداحی شهرستان ارائه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی آران و بیدگل از شروع دوره تخصصی آموزش مداحی در این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

محمد صالحی با اشاره به آغاز دوره تخصصی آموزش مداحی در شهرستان اظهار کرد: این دوره آموزشی ویژه مداحان و شاعران آیینی است که به همت کانون مداحان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار می شود.

,

وی ارتقای سطح علمی و به روز سازی دانش و اطلاعات مورد نیاز مداحان را از اهداف این دوره عنوان کرد و گفت: در این دوره آموزشی از استادان و مداحان نامی شهرستان همچون حاج حسن هارونی، حاج حمید شاهمیرزایی و رضا حمامی از پیشکسوتان شعر آیینی آران و بیدگل استفاده شده است.

,

صالحی با بیان این که دوره آموزش تخصصی مداحان تا پیش از فرارسیدن ماه محرم ادامه خواهد داشت تصریح کرد: کلاس ها هر هفته جمعه ها برگزار خواهد شد و از تمامی مداحان شهرستان برای شرکت در این دوره تخصصی فراخوان گرفته شده است.

,

وی تعداد مداحان ساماندهی شده این شهرستان را ۲۳۰ مداح و شاعر آیینی برشمرد و اضافه کرد: حجم آموزش های دوره نسبت به سال های قبل متناسب با افزایش مداحان گسترده تر شده است.

,

رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی آران و بیدگل از تدریس سه سرفصل آموزشی مقتل شناسی، آداب مداحی و آموزش دعاخوانی در دوره آموزش تخصصی مداحان خبر داد و عنوان کرد: احکام، عقاید، تاریخ امامان شیعه، بایسته های مداحی از نگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از مباحث جنبی این دوره آموزشی خواهد بود.

,

به گفته‌ صالحی، در پایان این دوره، شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی، گواهی نامه دریافت خواهند کرد و زمینه برای سطح بندی مداحان شهرستان فراهم خواهد شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه