اخبار داغ

در جلسه شورای مسکن استان البرز مطرح شد؛

۹ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد متقاضی ندارند/ البرز میزبان ۹۰ هزار و ۹۱ واحد مسکن مهر است

۹ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد متقاضی ندارند/ البرز میزبان ۹۰ هزار و ۹۱ واحد مسکن مهر است
از ۱۴ هزار و ۶۲۶ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد ۹ هزار و ۷۰۰ واحد متقاضی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ جلسه شورای مسکن استان البرز با حضور مدیران راه و شهرسازی، هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و دیگر مسئولین روز گذشته یکشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز در این نشست با اشاره به اینکه در شهرهایی با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت ۲۶ هزار و ۹۱۱ واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و ۱۷ هزار واحد نیز افتتاح شده است گفت: ۶ هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح است و در حال حاضر ۹۰ هزار و ۹۱ واحد مسکن مهر در البرز داریم.

,

تقی رضایی به فروش ۳۷ هزار و ۲۱۸ واحد مسکن مهر اقساطی در البرز معادل ۴۹ درصد کلیه واحدها اشاره کرد و افزود: البرز دارای ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر خودمالک بوده و ۵۴ شرکت انبوه ساز در ساخت و سازهای مسکن فعالیت دارند.

,

همچنین رییس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در این جلسه به افتتاح ۵ هزار و ۱۲۴ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد همزمان با هفته دولت در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: از ۱۴ هزار و ۶۲۶ واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد ۹ هزار و ۷۰۰ واحد متقاضی ندارند.

,

سید شمس میریان در خاتمه با اشاره به مشکلات با انبوه سازان در راستای تحویل واحدهای مسکن مهر تصریح کرد: معضل کم آبی ۸ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد با تامین آب شرب آنها از سد طالقان و برنامه ریزی های انجام شده بررسی و دنبال می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه