اخبار داغ

فرماندار کاشمر:

بیمارستان صحرایی به همت بسیج جامعه پزشکی در کوهسرخ برپا می‌شود

بیمارستان صحرایی به همت بسیج جامعه پزشکی در کوهسرخ برپا می‌شود
فرماندار کاشمر از برپایی بیمارستان صحرایی به همت بسیج جامعه پزشکی در منطقه محروم کوهسرخ این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر محمدحسن فرهادی که صبح در محل فرمانداری کاشمر در نشست با رییس جامعه پزشکی استان خراسان رضوی سخن می‌گفت اظهار داشت: حمایت از محرومان و به ویژه روستاییان از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که از ابتدای شکل گیری انقلاب در همه برهه‌ها مورد تأکید مسئولان نظام بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

وی با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در هفته دولت در بخش کوهسرخ کاشمر تأکید کرد: اجرای این‌گونه فعالیت‌ها در مناطق محروم توسط جامعه پزشکی ترویج فرهنگ مدیریت جهادی است.

,

فرماندار کاشمر خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و وفاق بین بخشی با اجرای این‌گونه روش‌ها در سایر بخش‌ها و قسمت‌های مختلف به ویژه حوزه کشاورزی در راستای ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب و کشت‌های جایگزین در شهرستان بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم.

,

دراین نشست که فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر هم حضور داشتند رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی نیز گفت: اجرای این‌گونه برنامه‌ها باعث ایجاد روحیه امیدواری و اعتماد مردم به نظام اسلامی خواهد شد.

,

جلالی افزود: برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است تا بیمارستان صحرایی با تمام تجهیزات و ملزومات مورد نیاز و با 16 پزشک متخصص در شهر ریوش مستقر شود.

,

وی تصریح کرد: این طرح در شهریور ماه و به مناسبت هفته دولت اجرا خواهد شد و مردم شهر ریوش و بخش کوهسرخ از تمامی امکانات و خدمات پزشکی و سلامت، به صورت رایگان بهره‌مند خواهند شد.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر هم در این جلسه گفت: بر اساس برنامه بسیج جامعه پزشکی، یک تیم تخصصی به صورت دوره‌ای در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند و تمام خدمات پزشکی اعم از عمومی و تخصصی را به‌ صورت رایگان برای مردم ارائه می‌کنند.

,

محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به کوهستانی بودن بخش کوهسرخ و محرومیت منطقه، حضور این تیم تخصصی ظرفیت ارائه خدمات در خور شأن مردم عزیز کوهسرخ را فراهم خواهد کرد و امیدواریم با این اقدام در راستای افزایش سطح سلامت و بهداشت مردم منطقه گام‌های خوبی برداشته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه