اخبار داغ

امام جمعه عنبرآباد:

کابینه دولت دوازدهم باید هم طراز با ولایت و آرمان‌های انقلاب باشد

کابینه دولت دوازدهم باید هم طراز با ولایت و آرمان‌های انقلاب باشد
امام جمعه عنبرآباد گفت: رئیس جمهور برای معرفی کابینه دولت باید کسانی را معرفی کند که همتراز با ولایت، ملت و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سفیرجنوب ، حجت الاسلام و المسلمین رضا سالاری در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با بیان اینکه ائمه جمعه فرماندهان فرهنگی هر شهر و روستاها هستند و نماز جمعه مانند یک مدال بر سینه آنهاست، اظهار داشت: دشمن ما را تحریم کرده اما تهدید نمی‌تواند کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرجنوب ,

وی با توجه به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری و لفظ کلمه آتش به اختیار گفت: آتش به اختیاری که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی یعنی مواظب باشیم دشمن با تهاجم فرهنگی به سراغ جوانان نرود، آتش به اختیار یعنی همه مسؤولان پا در رکاب باشند.

,

سالاری بیان داشت: آتش به اختیار یعنی تکیه به کلام خدا در مورد اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر که بعد از 38 سال از غربت بیرون آمده و با تصویب مجلس به دولت ابلاغ شد که اگر این واجب الهی در جامعه گسترش پیدا کند بسیاری از مشکلات فرهنگی رفع خواهد شد.

,

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: کار در مورد مسائل فرهنگی وظیفه همه ما است و به‌عنوان سرباز ولایت و رهبری باید برای انجام وظیفه همیشه آماده باشیم.

,

سالاری گفت: رئیس جمهور برای معرفی کابینه دولت باید کسانی را معرفی کند که همتراز با رهبری، ملت و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی باشند و نمایندگان هم باید به کسانی رای دهند که این ملاک ها را دارا باشند.

,

وی افزود: رئیس جمهور باید متعلق به همه مردم باشد چرا که تندروی پاسخ به معضلات بیکاری، رکود و تورم نیست و باید به همه وعده‌هایش جامعه عمل بپوشاند.

,

امام جمعه عنبرآباد به غربت شهدای گمنام اشاره و عنوان کرد: سه سال است در این شهرستان شهدای گمنام تدفین شدند اما هنوز بارگاهی در شأن آنها ساخته نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه