اخبار داغ

جلسه ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم:

مدیرعامل آرتاویل تایر گلدستون اردبیل: از مدافعان حرم حمایت می کنیم

مدیرعامل آرتاویل تایر گلدستون اردبیل: از مدافعان حرم حمایت می کنیم
جلسه ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم با حضور علیرضا انصاری مدیرعامل، حسن وهابزاده عضو هیئت مدیره و معاون امورمالی کارخانه، ذکوی مدیر امور اداری در کارخانه آرتا ویل تایر اردبیل برگزار صبح امروز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، جلسه ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم با حضور علیرضا انصاری مدیرعامل، حسن وهابزاده عضو هیئت مدیره و معاون امورمالی کارخانه، ذکوی مدیر امور اداری و همچنین سیدشفیع حسینی رئیس ستاد پشتیبانی از مدافعانی حرم در کارخانه آرتا ویل تایر اردبیل برگزار صبح امروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

در این جلسه مدیرعامل آرتاویل تایر اردبیل با اشاره به اینکه امنیت ملت و کشور و تولیدکنندگان مرهون مدافعان حرم و شهدای جبهه مقاومت اسلامی ادامه داد: نقدینگی کارخانه کاهش یافته و هزینه های ورودی و خروجی همخوانی ندارد با این حال برای حفظ موقعیت فعلی تولید حفظ نیروی انسانی شاغل و همت گذاشته شده و در صورت تقویت این مجموعه خط جدید آن که ارزآوری و بومی سازی یکی از کالاهای وارداتی را سبب خواهد شد راه اندازی و تولید خواهد شد.

,

مدیرعامل کارخانه آرتاویل تایر حمایت و یاری جبهه مقاومت اسلامی به هر شکل نقدی و غیر نقدی را از اقدامات حد اقل تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی برشمرد و اظهار داشت: همانند گذشته کارخانه آرتاویل تایر گلدستون اردبیل آماده حمایت های نقدی و غیر نقدی در سطح ممکن و توان است.

,

سیدشفیع حسینی رئیس ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم دفتر نمایندگی اردبیل با قدردانی از مساعدت ها و حسن ظن عوامل کارخانه آرتاویل تایر در یاری مدافعان حرم اظهار داشت: حمایت از مجموعه های تولیدی مانند آرتاویل تایر یک وظیفه ملی و استانی بوده زیرا اکنون جنگ واقعی؛ اقتصادی  بوده و بین کشورها و کمپانی های تولیدی آن به راه افتاده است.

,

حسینی مراکز و کارخانجات و واحدهای تولیدی را همانند مساجد از جایگاه تقدس برشمرد و گفت: اگر بیکاری مهار نشود اسیب های اجتماعی آن دامن همه افراد را خواهد گرفت بنابراین ایجاد اشتغال و درآمد برای بیش از هزار کارگر مجموعه آرتاویل تایر با وضعیت اقتصادی فعلی امری خطیر و اجر معنوی عظیم دارد.

,

سیدشفیع حسینی جایگاه استان اردبیل در کمک به مدافعان حرم را بالا برشمرد و با بیان اینکه ماهانه 1000 تومان به ازاء هر نفر استان به جبهه مقاومت اسلامی کم شود تحول آفرین خواهد بود افزود: بزودی قبض های هزار دو هزار پنج هزار ده هزار و پنجاه هزار تومانی کمک به مدافعان حرم چاپ و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

,

رئیس ستاد حمایت و پشتیبانی از مدافعان حرم نمایندگی دفتر استان اردبیل با اشاره به اینکه افراد خیر از مشاغل مختلف کمک های خوبی عملاً ارائه کرده اند، شماره حساب های ؛ 1-5555555-43-3710و شماره کارت 6273811078575328 و شماره شبا 260630371004305555555001 نزد بانک انصار و شماره حساب اینترنتی 600130222222221 و شماره حساب 22222222 نزد بانک مهر اقتصاد را آماده دریافت کمک های نقدی معرفی کرد. برای دریافت کمک های غیر نقدی، آدرس ستاد به نشانی آخر رضوان جنب سرپرستی بانک سپه - انتهای کوچه- ستاد حمایت و پشتیبانی از مدافعان حرم در ساعات روز فعالیت دارد.

,

وی در پایان از حمایت های گلدستون و از کارهای عام المنفعه و خیرخواهانه و همچنین از حمایت های لفظی و عملی مدیران و کارکنان آرتاویل تایر از مدافعان حرم و جبهه مقاومت اسلامی قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه