اخبار داغ

تجسم طرح تحول سلامت در پروژه ها؛

دندان لق یک پروژه حوزه سلامت در کرمانشاه/ دانشکده دندانپزشکی اسیر مدیریت پرحاشیه + عکس

دندان لق یک پروژه حوزه سلامت در کرمانشاه/ دانشکده دندانپزشکی اسیر مدیریت پرحاشیه + عکس
عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مخصوصا مراکز درمانی آن به دلیل درگیر بودن مداوم این مجموعه به حواشی سیاسی همواره مورد انتقاد مردم کرمانشاه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از به مرصاد، عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مخصوصا مراکز درمانی آن به دلیل درگیر بودن مداوم این مجموعه به حواشی سیاسی همواره مورد انتقاد مردم کرمانشاه بوده و این انتقاد ها با ارسال پیامهای مختلف به رسانه ها ابراز شده است(اینجا بخوانید)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد, اینجا بخوانید,

گرچه این ضعف در مدیریت تنها به مراکز درمانی ختم نمی شود و در حوزه پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی نیز نمود دارد. گزارشی در مورد کلینیک فوق تخصصی بوستان که وزیر بهداشت آن را پیش از انتخابات صوری افتتاخ کرد و البته گزارشی درباره پروژه بیابان شده پردیس دانشگاه علوم پزشکی را (اینجا و اینجا) بخوانید.

, اینجا , اینجا,

 

,

دندان لق یک پروژه دیگر

, دندان لق یک پروژه دیگر,

 

,

به گزارش مرصاد، یکی از پروژه های روی زمین مانده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشکده دندانپزشکی واقع در پردیس این دانشگاه است.

,

 

,

یک

, یک,

 

,

مطلب منتشر شده در وبسایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی در تیر ماه سال ۹۴ خبر از افتتاح دانشکده دندان پزشکی این شهر در سال ۹۵ داده است. (اینجا بخوانید)

, اینجا بخوانید,

 

,

یک

, یک,

 

,

  تصویری از متن خبر سایت دانشگاه

,

 

,

این وعده های غیر واقعی به مردم در حالی است که تصاویر دانشکده دندان پزشکی کرمانشاه اکنون و در سال ۹۶ چیزی شبیه بیمارستان سوخته قصرشیرین است.

,

 

,

سه

, سه,


مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در ماه های اخیر مشغول حاشیه سازی  و بیانیه های غیر مرسوم و نامتعارف هستند چه پاسخی برای این مجموعه از کارها و اقدامات بر زمین مانده دارند؟

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه