اخبار داغ

طی هفته گذشته انجام شد؛

امدادرسانی به 134 حادثه دیده در استان سمنان/ 15 نفر نجات یافتند

امدادرسانی به 134 حادثه دیده در استان سمنان/ 15 نفر نجات یافتند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی به 36 مورد حادثه در یک هفته گذشته خبر داد و گفت: 134 نفر در این حوادث امدادرسانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان در گفتگو با  مرآت با اشاره به امدادرسانی در حوادث یک هفته گذشته گفت: بیش از 36 حادثه در سطح استان سمنان به وقوع پیوسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه 39 تیم عملیاتی در این حوادث حضور یافته و امدادرسانی کرده اند، افزود: 108 امدادگر در این حوادث حضوریافته و خدمات را به آسیب دیدگان ارائه دادند.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان همچنین تصریح کرد: 134 نفر در این حوادث آسیب دیدند که امدادگران با حضور به موقع در سر صحنه به آنها خدمات ارائه دادند.

,

یحیایی با اشاره به رسیدگی امدادگران استان سمنان به 10 مورد حادثه جاده ای، 20 مورد خدمات حضوری، 4 مورد کوهستان، یک مورد خدمات شهری و یک مورد خدمات دریایی گفت: در یک هفته گذشته امدادرسانی به 38 نفر در حوادث جاده ای، 66 نفر خدمات حضوری، 3 نفر شهری، 26 نفر کوهستان و یک نفر در حوادث دریایی صورت گرفت.

,

وی، میانگین زمان حضور نیروهای عملیاتی درصحنه عملیات حوادث جاده‌ای 6 دقیقه و 18 ثانیه برشمرد و اظهار کرد: در مجموع 131 نفر آسیب دیدند که 36 نفر آن در حوادث جاده‌ای، 66 نفر در حوادث حضوری، 26 نفر در حوادث کوهستان و 3 نفر در حوادث شهری دچار آسیب شدند.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از نجات 15 نفر در حوادث جاده ای در یک هفته اخیر خبرداد و افزود: 4 نفر به صورت سرپایی درمان شد و 11 نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

,

یحیایی با بیان اینکه در این مدت 16 آمبولانس بر سر صحنه حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: در این مدت به 37 نفر اسکان داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه