اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک:

مطابق قوانین به کلیه دارندگان پرونده ایثارگری خدمات جامعه بنیاد شهید ارائه خواهد شد

مطابق قوانین به کلیه دارندگان پرونده ایثارگری خدمات جامعه بنیاد شهید ارائه خواهد شد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک گفت: مطابق قوانین و مقررات به کلیه جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهداء که در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای پرونده ایثارگری هستند، از خدمات جامعه بنیاد شهید بهره خواهند برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک در گفت و گو خبرنگار قرچک انلاین اظهار داشت: مطابق قوانین و مقررات به کلیه جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهداء که در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای پرونده ایثارگری هستند، از خدمات جامعه بنیاد شهید بهره خواهند برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین; , قرچک آنلاین, قرچک انلاین ,

وی افزود: بار مالی ارائه خدمات به ایثارگران در بنیاد شهید افزایش یافته است و این خدمات شامل  بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال و استخدام، معیشت و رفاه و فرهنگی است و تمام تلاش این نهاد ارائه خدمات مطلوب و عادلانه به ایثارگران می باشد.

,

کادری با اشاره به مشمولان استخدام، بیان کرد: فرزندان شهدا و جانبازان زیر ۲۵ درصد طبق قوانین، مقررات و ضوابط استخدامی خاص بوده و کلیه دستگاههای مکلف به انجام آن هستند.

,

وی  تاکید کرد: خانواده شهدا برای دریافت وام مسکن باید در سایت برخط بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت نام کنند و تا کنون حدود 500 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در این سایت ثبت نام کرده اند و برای خرید مسکن کارمندان در مجتمع مسکونی سبحان تقاضا دهند.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک تاکید کرد: والدین، همسران و فرزندان شهداء که دارای بیماری های خاص و صعب العلاج یا محدودیت جسمی حرکتی می باشند، با تایید کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران مشمول ارائه خدمات هستند.

,

وی در ادامه  افزود: به جانبازان ۲۵ درصد تا 49 درصد حق پرستاری به نسبت درصد جانبازی پرداخت می شود و کسانی که تا کنون دریافت نمی کردند، می توانند به بنیاد شهید مراجعه و مشمول این خدمات شوند.

,

کادری تصریح کرد: جانبازانی که  سانحه بالینی نداشته باشند و فقط صورت سانحه یگان را دارند، جهت درصد جانبازی در کمسیون مشترک بنیاد و یگان مربوطه شرکت تا تاییده آنان صادر شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدای مدافع حرم و فاطمیون شامل تمام این خدمات خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه