اخبار داغ

شرکت دانشجویان قائنات در اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاهها

شرکت دانشجویان قائنات در اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاهها
14نفرازدانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات در اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاهها وموسسات عالی کشور شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات در اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاهها وموسسات آموزش عالی کشور که از تاریخ ۲۸ تیرماه لغایت ۴ مردادماه ۱۳۹۶ در دو بازه زمانی مجزا به میزبانی دانشگاه تهران در دو بخش دختران و پسران برگزار شد،شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات که باحضور قریب به ۲۰۰ تیم از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور و از بخش های مختلف آموزش عالی نظیر دانشگاه های سراسری،دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی برگزار شد، در ۶ رشته پرتاب و دریافت فریزبی، پرتاب بسکتبال، شوت فوتبال هدفمند، طناب زنی،هفت سنگ و ایستگاه آمادگی جسمانی بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

,

 

,

سهمیه تعداد نفرات تیم های شرکت کننده در اولین المپیاد ملی ورزش همگانی که نقش بسزایی در امتیازات نهایی تیم هانیز خواهد داشت،بر اساس عملکرد سال گذشته دانشگاه ها در حوزه ورزش همگانی تعیین گردیده است که دانشگاه بزرگمهر قائنات توانست با کسب ۱۴ نفر سهمیه در این دور از رقابت ها در مقایسه با بسیاری از دانشگاه های مطرح کشوری نیز از آنها پیشی گیرد.

,

پویش سلامت روانی و جسمانی ورزشکاران،بازدیدهای جانبی، برپایی کارگاه های مشاوره،برگزاری تالارهای گفتگو،برپایی مسابقات و برنامه های فرهنگی هنری و... از دیگر برنامه های حاشیه ای این المپیاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه