اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد

دستگیری 8 متهم و کشف تریلر مسروقه در نهاوند

دستگیری 8 متهم و کشف تریلر مسروقه در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی 8 نفر متهم در شهرستان نهاوند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: باهدف ایجاد امنیت طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نهاوند اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

 وی اظهار داشت: پلیس نهاوند از ابتدای هفته جاری با به‌کارگیری نیروهای اجرایی کلانتری‌ها و پلیس آگاهی اقدام به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی سطح شهرستان نمود.

,

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: در این طرح ۸ نفر متهم دستگیر و ۴ فقره سرقت کشف شد و مقادیری مواد مخدر و اقلام ضد فرهنگی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

,

وی افزود: مأموران در همین راستا و بر پایه اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته از قبل موفق به کشف یک دستگاه تریلر مسروقه شدند که چند روزی بود سرقت شده بود.

,

ملکی اظهار داشت: همچنین دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی، کشف یک فقره گوشی همراه سرقت شده و دستگیری 2 نفر سارق هم از دیگر نتایج این طرح بود.

,

وی گفت: عوامل انتظامی شهرستان از ابتدای هفته جاری ۵ نفر را نیز در رابطه با موضوعات مختلف ازجمله مواد مخدر دستگیر مقادیری انواع مواد مخدر و اقلام ضد فرهنگی از آنان کشف کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه