اخبار داغ

رئیس شورای اداری مشگین‌شهر:

دانشگاه آزاد اسلامی تنها عنوان اسلامی را یدک می‌کشد/ جشنواره عسل در مشگین‌شهر برگزار می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی تنها عنوان اسلامی را یدک می‌کشد/ جشنواره عسل در مشگین‌شهر برگزار می‌شود
رئیس شورای اداری مشگین‌شهر گفت: دانشگاه پیام نور در بحث برنامه‌های فرهنگی پیش قدم بوده اما دانشگاه آزاد که عنوان اسلامی را نیز یدک می‌کشد هیچ گونه تحرکاتی از خود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد رئیس شورای اداری مشگین‌شهر در خصوص وضعیت اقتصادی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران برای خروج از بحران اقتصادی چاره‌ای جزء تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وی با بیان اینکه وضعیت فرهنگی شهرستان مشگین‌شهر مناسب نیست افزود: میزان کشف مواد مخدر در شهرستان مشگین‌شهر با کل استان برابری می‌کند و این آسیب برای شهرستان است.

,

 

,

رحیمی زاد ادامه داد: برای خروج از این بحران نزدیک 30 درصد اعتبارات شهرستانی بالغ بر 80 میلیارد ریال، برای برنامه‌های فرهنگی شهرستان در نظر گرفته شده که دستگاه‌های اجرایی نیز می‌بایست 70 درصد مابقی را از استان پیگیری و دریافت کنند.

,

 

,

رئیس شورای اداری مشگین‌شهر با اشاره به وضعیت دانشگاه‌های شهرستان گفت: دانشگاه آزاد و پیام نور از جمله دانشگاه‌های برجسته و مهم شهرستان است که دانشگاه پیام نور در بحث برنامه‌های فرهنگی پیش قدم بوده اما دانشگاه آزاد که عنوان اسلامی را نیز یدک می‌کشد هیچ گونه تحرکاتی از خود ندارد.

,

 

,

وی با اشاره به وضعیت میراث فرهنگی شهرستان گفت: اداره میراث فرهنگی شهرستان باید فراتر از یک اداره عمل کند و میراث در آستانه تخریب را با هماهنگی مدیر کل استان ساماندهی کند نه اینکه مدیر کل بدون اطلاع شهرستان از مجموعه شهریری مصاحبه بگیرد.

,

 

,

وی همچنین از برگزاری جشنواره عسل در مرداد ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: جشنواره عسل به منظور برند سازی عسل سبلان در شهرستان برگزار می‌شود تا این برند به نام شهرستان مشگین‌شهر ثبت شود.

,

 

,

رحیمی‌زاد با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان مشگین‌شهر گفت: این روز بهترین زمان برای نامگذاری روز شهرستان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه