اخبار داغ

در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک مطرح شد؛

بدهی ۳۰۰ میلیارد ریالی دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی/ساخت ۱۲ پروژه درمانی در شهرستان فراهان

بدهی ۳۰۰ میلیارد ریالی دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی/ساخت ۱۲ پروژه درمانی در شهرستان فراهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان دانشگاه علوم پزشکی در بخش دارو در سطح استان بدهی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با نماینده مجلس، فرماندار و مسئولین‌ محلی فراهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه، محمد حسینی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در این جلسه با گلایه از عدم بهره برداری از بخش بیمارستان فراهان گفت: در اردیبهشت ماه امسال بخش بستری بیمارستان فراهان با حضور قائم مقام وزیر بهداشت افتتاح شد اما هنوز این بخش به بهره برداری نرسیده است.

,

وی افزود: عدم اجرایی شدن مصوبات سبب بی اعتمادی مردم به دولت شده است. مردم باید آثار اقدامات دولت را لمس کنند از این رو بایستی مواردی در جلسات مصوب شود که امکان اجرایی شدن آنها وجود دارد.

,

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان اظهار کرد: سیاست‌زدگی مهمترین و تاثیرگذارترین دلیل عقب ماندگی ها است، عدم ورود سیاست زدگی در برنامه‌ها سبب پیشرفت کار و رضایت مردم می شود.

,

وی ادامه داد: در قانون مالیات، مصوب شده است که یک درصد ارزش افزوده در حوزه آموزش و پرورش و بهداشت و سلامت هزینه شود، عدد این مبلغ بزرگ نیست اما اثربخشی آن در حوزه بهداشت ملموس است.

,

حسینی گفت: وجود منابع پایدار سبب پیشبرد اهداف یک ارگان و وزارتخانه می شود، در صورتی که محل هزینه منابع دریافتی مالیات‌ها برای مردم شفاف شود، مردم هم نسبت به پرداخت مالیات ترغیب می شوند.

,

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان افزود: طرح های بهداشتی در فراهان پیشرفت خوبی داشته است، همکاری خیرین هم در این زمینه قابل تحسین است و هزینه های فیزیکی ساخت بیمارستان فراهان توسط کمک های خیرین تامین شده است.

,

وی گفت: انتظار داریم که سونوگرافی، رادیولوژی و بخش بستری بیمارستان فراهان به زودی راه اندازی شود تا ارایه خدمات بهتری به بیماران داشته باشیم.

,

بدهی ۳۰۰ میلیارد ریالی دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

, بدهی ۳۰۰ میلیارد ریالی دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی, بدهی ۳۰۰ میلیارد ریالی دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی,

در ادامه طاهر احمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بیمارستان فراهان گفت: در حال حاضر ۶۸ نیروی انسانی در بیمارستان فراهان مشغول به کار هستند در حالیکه هنوز بخش سونوگرافی و رادیولوژی و بستری این بیمارستان راه اندازی نشده است.

,

وی با تاکید بر ضرورت به کارگیری نیروی انسانی به شکل بهینه در حوزه درمان گفت: برخی از نیروهای این بیمارستان از حضور خود در فراهان انصراف دادند.

,

طاهر احمدی تصریح کرد: نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان دانشگاه علوم پزشکی در بخش دارو در سطح استان بدهی دارد.

,

نقش خیرین در حوزه سلامت ستودنی است

, نقش خیرین در حوزه سلامت ستودنی است, نقش خیرین در حوزه سلامت ستودنی است,

سید احمد سجادی، فرماندار فراهان مشارکت مردمی را شامل تعامل خیرین و مردم دانست و گفت: خیرین در تامین زیرساخت‌ها و امکانات بهداشتی درمانی گام های مناسبی برداشته اند.

,

وی افزود: مراکز سلامت در زمینه ارتقای سطح سلامت جامعه نقش بسزایی بر عهده دارند.

,

سجادی اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع، ایجاد فضای اعتماد، ایجاد روحیه و امید و متمرکز شدن ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران به گونه‌ای که تمامی مراحل تشخیص، درمان و ارائه دارو به بیمار در این بیمارستان انجام شود از جمله اهدافی است که در طرح تحول نظام سلامت از سوی دولت دنبال می‌شود.

,

بدهکاری ۸۲۰ میلیون تومانی دارویی در فراهان

, بدهکاری ۸۲۰ میلیون تومانی دارویی در فراهان, بدهکاری ۸۲۰ میلیون تومانی دارویی در فراهان,

حجتی، رئیس شبکه و بهداشت و درمان فراهان گفت: یکی از معضلات بخش بهداشت فراهان بدهکاری ۱۹۰ میلیون تومانی دارویی شبکه بهداشت است که مربوط به سال ۹۵ و ۹۶ است در بخش بیمارستان هم ۶۳۰ میلیون تومان بدهکاری داریم و در مجموع ۸۲۰ میلیون تومان بدهی دارویی در فراهان داریم.

,

وی افزود: در بخش پروژه های حوزه سلامت، ۱۲ پروژه در حال ساخت داریم که ۸ پروژه صددرصد تکمیل شده است.

,

حجتی اظهار کرد: تامین ژنراکتور و امحای زباله، رهاورد سفر وزیر به شهرستان بوده که نیازمند پیگیری است.

,

رئیس شبکه و بهداشت و درمان فراهان اظهار کرد: بیمارستان فراهان نیرو حفاظتی ندارد، با همکاری نیروی انتظامی یک نیرو در بیمارستان مسقر شده است اما درآمد اختصاصی بیمارستان به میزانی نیست که بتواند این هزینه را تامین کند.

,

در این جلسه مشکلات راه اندازی سونوگرفی و رادیولوژی، کمبود نیروی انسانی بیمارستان فراهان بحث و مورد بررسی قرار گرفت.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه