اخبار داغ

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد؛

غرق شدن مرد ۵۰ ساله در ونک سمیرم

غرق شدن مرد ۵۰ ساله در ونک سمیرم
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از غرق شدن مردی ۵۰ ساله در استخری واقع در ونک سمیرم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، غفور راستین در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، از غرق شدگی یک مرد حدود ۵۰ ساله در ونک شهرستان سمیرم خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به جزییات این حادثه تلخ گفت: حادثه غرق شدگی فردی در ساعت ۱۳:۰۵ امروز اول مردادماه به اتاق فرمان اورژانس 115 اطلاع داده شد، که بلافاصله آمبولانس به همراه تکنسین های اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

,

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه مردی حدود ۵۰ ساله در آب های استخری واقع در ونک شهرستان سمیرم غرق شد و جان خود را از دست داد.

,

به گزارش صاحب نیوز، تکنسین‌های اورژانس 115 شهرستان سمیرم در سه ماهه نخست سال جاری به 669 ماموریت شامل 509 ماموریت غیرتصادفی و 160 ماموریت تصادفی اعزام شده اند.
از مجموع ماموریت‌های انجام شده در این مدت 545 مورد شهری و 124 مورد جاده‌ای بوده است.
جمعیت شهرستان سمیرم بالغ بر 70 هزار نفر است که فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از پنج پایگاه جاده‌ای، یک شهری، یک اتاق فرمان و 14 نفر پرسنل به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.

,
,
,

مسئول آتش نشانی سمیرم نیز در این رابطه اظهار کرد: تکرار این حادثه تلخ دردآور بوده و از تمام مردم خواهشمندیم در مناطق غیر استاندارد، خطرناک و ناشناخته از شنا و ورود به آب جدا خودداری کنند.

,

کمال رضایی افزود: تعداد زیادی از استخر های ذخیره آب کشاورزی در شهرستان وجود دارد که به دلیل معماری ساخت آن شنا در آن بسیار خطرآفرین بوده و خروج از آن بدون تجهیزات امکان پذیر نیست.

,

وی خواستار عدم استفاده مردم از استخرهای کشاورزی برای شنا شد و گفت: متاسفانه گرمای هوا و شنا در این استخرها باعث تکرار حادثه تلخ غرق شدگی در شهرستان شد و بازهم خانواده هایی عزادار شدند.

,

رضائی خواستار توجه به نکات ایمنی در هنگام شنا شد و گفت: شنا در استخرهای ذخیره آب کشاورزی، سدها، بند های خاکی و رودخانه ها بسیار خطرناک بوده و می تواند باعث غرق شدگی شود.

,

وی گفت: امیدواریم برای کاهش این حوادث تلخ صاحبان استخرهای بزرگ کشاورزی علاوه بر تابلو شنا ممنوع، حصار کشی و نصب علامت های خطر وسایلی همچون طناب و تیوپ در استخرهای خود تهیه کنند تا در چنین مواقعی بتواند از چنین حوادثی تا حد ممکن بکاهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه