اخبار داغ

مطالبات مردمی در حال به ثمر نشستن

احداث تقاطع غیر همسطح در بلوار ارم یاسوج/مدیریت جهادی رمز برون رفت از تمامی مشکلات+ تصاویر

احداث تقاطع غیر همسطح در بلوار ارم یاسوج/مدیریت جهادی رمز برون رفت از تمامی مشکلات+ تصاویر
بعد از کش و قوس های فراوان احداث یک تقاطع استاندار و غیر همسطح در بلوار ارم به عنوان یکی از پر رفت آمد ترین بلوار مرکز استان آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،شهر یاسوج که بیش از 50سال از مرکز شهر شدنش می‌گذرد در چند سال اخیر به دلیل رشد و تراکم بیش‌ازاندازه مهاجرت‌پذیری های غیر اصولی کمبود زیرساخت‌هایش در بیشتر موارد از جمله راه سازی بر همه عیان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل ازبویرخبر،شهر یاسوج که بیش از 50سال از مرکز شهر شدنش می‌گذرد در چند سال اخیر به دلیل رشد و تراکم بیش‌ازاندازه مهاجرت‌پذیری های غیر اصولی کمبود زیرساخت‌هایش در بیشتر موارد از جمله راه سازی بر همه عیان شده است., بویرخبر,

این شهر زیبا که در اوایل مرکز شدن( مرکزیت استان کهگیلویه وبویراحمد) دارای یک خیابان و بلوار بود ، امروز به گونه گسترده شده که حتی کمبود یک زیرساخت در آن به دلیل آینده‌نگری نکردن مسئولان در قدیم بیشتر از پیش هویدا می شود.

,

به‌عنوان‌مثال نبود برخی زیرگذر رو گذارها و تقاطع‌های غیر هم‌سطح و خیابان‌های تنگ و باریک در این شهر باعث شده که هر روز مسکلات زیادی را برای شهروندان و مسافران به وجود بیاورد.

,

, ,

بلوار ارم یاسوج که یکی از قدیمی‌ترین بلوارهای مرکز استان در شمالی‌ترین نقطه این شهر است دارای شیب‌های تند و کمبودهای زیادی است.

,

یکی از این کمبودها نبود تقاطع‌های غیر هم‌سطح و وجود یک تقاطع بسیار خطرناک و غیراستاندارد در این بلوار بوده که باعث تصادفات زیادی در این منطقه شده است.

,

شهردار یاسوج که یکی از راهکارهای برون‌رفت این شهر را توسعه زیرساخت‌ها دانسته بود خبر از ایجاد چندین بلوار غیر هم‌سطح و برداشتن تقاطع های کور در این بلوار خبر بود.

,

, ,

در جدیدترین اقدامات شهرداری یاسوج که در چند ماه اخیر با عملکرد خوبی درحال انجام است ،این نهاد اقدام به ایجاد یک تقاطع غیر هم‌سطح در این بلوار کرده که نویدبخش برطرف شدن مطالبات مردمی است.

,

احداث این تقاطع می‌تواند در نوبه خود باعث کم شدن تصادفات و برطرف کردن نیمی از ترافیک در شمالی‌ترین نقطه مرکز استان باشد که نشان‌دهنده اوج حساسیت در این پروژه عمرانی است.  

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه