اخبار داغ

روستاآزاد در گفت‌وگو با دانا:

عامه مردم هم می‌دادند که برجام به طور آشکار توسط آمریکا نقض شده است/ دولت غنی‌سازی را از سرگیرد

عامه مردم هم می‌دادند که برجام به طور آشکار توسط آمریکا نقض شده است/ دولت غنی‌سازی را از سرگیرد
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولتی ها اگر می‌خواهند اقدام جدی در مقابل اقدامات آمریکایی‌ها داشته باشند باید تحقیقات در خصوص سانترفیوژ‌های نسل جدید و غنی‌سازی اورانیوم را به طور جدی از سرگیرند.
[

رضا روستاآزاد عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اظهارات حسن روحانی و ظریف مبنی بر نقض جسم و روح برجام توسط آمریکا اظهار داشت: هیچ جریان یا فکر سیاسی نمیتواند مسائل محیط پیرامونی خود را طی دراز مدت انکار کند و مدتهاست که این موضوع کاملا آشکار در محیط پیرامون ما وجود دارد و دیگر عامه مردم هم می‌دادند که برجام به طور آشکار توسط آمریکا نقض شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

 

,

وی افزود: دوستان دولت ممکن بود در بازه‌ای از زمان این موضوع را مطرح نکنند یا به آن اذعان نکنند اما هر تفکر سیاسی و اجتماعی که مشکلات و واقعیت‌ها را انکار کند وجهه خود را در جامعه مخدوش کرده و این کار از اعتبار آن مجموعه می‌کاهد.

,

 

,

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: دولتی‌ها مجبور شدند که در روزهای اخیر این اعترافات را داشته باشند و این جبر می‌تواند دوستان را تا اقدام صریح و جدی برای مقابله با بدعهدی‌ها پیش ببرد.

,

 

,

روستاآزاد گفت: آقای روحانی در ابتدای مبارزات انتخاباتی می‌گفت اروپا نقشی در دنیا ندارد و اگر بخواهیم کاری انجام دهیم باید با کدخدا معامله کنیم و در این رابطه به سایرین هم نقد وارد می‌کرد.

,

 

,

وی ادامه داد: امروز و با توجه به مواضع صریح ضد برجامی آمریکایی‌ها، خود دولتمردان به تعامل با اروپایی‌ها رسیده‌اند و این یعنی اینکه دولتی‌ها یک گام از مواضع خودشان عقب‌نشینی کرده‌اند.

,

 

,

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان عنوان کرد: دولتمردان حرف‌هایی را می‌زنند و مانورهایی می‌دهند ولی این‌ها در حد همان حرف است و بعید است که اقدام جدی کنند؛ آن‌ها اگر می‌خواهند اقدام جدی در مقابل اقدامات آمریکایی‌ها داشته باشند باید تحقیقات در خصوص سانتریفیوژ‌های نسل جدید و غنی‌سازی اورانیوم را به طور جدی از سرگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه