اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند؛

پروژه کمربندی سرهار دماوند راه‌های دسترسی به معادن را با مشکل مواجه کرده است

پروژه کمربندی سرهار دماوند راه‌های دسترسی به معادن را با مشکل مواجه کرده است
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند بابیان اینکه پروژه کمربندی سرهار راه‌های دسترسی به معادن را با مشکل مواجه کرده است، گفت: مشکلات فاضلاب ناحیه صنعتی دماوند با زمان‌بندی مشخص در نشست‌های آتی بررسی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود، در حاشیه نشست صنعتگران و مسئولان واحدهای صنعتی اظهار کرد: این نشست در راستای بررسی مشکلات راه‌های دسترسی به معادن در کمربندی سرهار و معضلات ناشی از توسعه این کمربندی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تارود,

وی افزود: به این منظور، مقرر گردید که ظرف مدت یک هفته، مشکلات مربوط به حوزه دسترسی به معادن در این مسیر بررسی و حل‌وفصل شود.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین با توجه به مشکلات شهرک صنعتی آیینه ورزان در حوزه محیط‌زیست و لزوم رسیدگی به این امر، کمیته‌ای در این راستا با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، اداره محیط‌زیست و مسئول شهرک صنعتی تشکیل می‌شود و به بررسی موضوع می‌پردازد.

,

احمدی در خصوص سیستم فاضلاب در ناحیه صنعتی گفت: رسیدگی به مشکلات صنعتگران و معدن‌داران شهرستان دماوند و تشخیص راهکار در این خصوص، از اهداف و اولویت‌های ما می‌باشد، بنا بر این بر اساس زمان‌بندی مشخص، موضوع تخلیه فاضلاب در ناحیه صنعتی موردبررسی قرار می‌گیرد.

,

گفتنی است بررسی مشکلات شرکت‌ها و تعاونی‌ها، بررسی معضلات جاده سرهار و جانمایی پست برق در این جاده و مشکلات بیمه‌ای شرکت تکاب اتصال، از موارد مطرح‌شده در این نشست بود.

,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه