اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

سهم ۵۲ درصدی زرینه و سیمینه رود میاندوآب در تامین آب دریاچه ارومیه

سهم ۵۲ درصدی زرینه و سیمینه رود میاندوآب در تامین آب دریاچه ارومیه
فرماندار میاندوآب گفت: ۵۲ درصد از حق آبه دریاچه ارومیه از دو رودخانه زرینه رود و سیمینه رود شهرستان میاندوآب تامین می شود و انتظار داریم که برای ایجاد زیر ساخت ها در این شهرستان، متناسب با این درصد حق آبه، اعتبارات به شهرستان داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری امروز در جمع دهیاران و اعضای شورای روستاهای بخش های تابعه میاندوآب با تاکید بر احیای دریاچه ارومیه اظهار کرد: نخستین مصوبه دولت یازدهم در این رابطه بود و این نشانگر توجه دولت به احیای دریاچه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندارمیاندوآب با اشاره به آغاز اجرای فعالیت های ستاد احیا در این شهرستان و استان، افزود: فعالیت های ستاد احیا نیز با مدیریت جدی و برنامه ریزی هدفمند ادامه دارد.

,

وی با تاکید بر نقش دهیاران در احیای دریاچه ارومیه، گفت: دهیاران با برنامه ریزی و فرهنگ سازی در روستاها می توانند نقش خود را در بهینه سازی مصرف آب و در نتیجه تغییر الگوی آبیاری و احیای دریاچه ارومیه ایفا کنند.

,

امیری به نقش مهم و ویژه میاندوآب در احیای دریاچه ارومیه اشاره و تصریح کرد: ۵۲ درصد از حق آبه دریاچه ارومیه از دو رودخانه زرینه رود و سیمینه رود شهرستان میاندوآب تامین می شود و این نشان دهنده اهمیت این شهرستان در طرح های احیا دریاچه ارومیه است.

,

فرماندار میاندوآب هم چنین با بیان اینکه این شهرستان در اجرای اقدامات فرهنگی، اجتماعی در پیشرو بوده است، اظهار کرد: انتظار داریم که برای ایجاد زیر ساخت ها در این شهرستان، متناسب با این درصد حق آبه، اعتبارات به شهرستان داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه