اخبار داغ

سرپرست اداره تأمین اجتماعی شهرستان قدس خبر داد:

بیش از 60 درصد شهروندان شهرستان قدس تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

بیش از 60 درصد شهروندان شهرستان قدس تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند
کریم الله مروت گفت: بیش از 60 درصد شهروندان شهرستان قدس تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌های تبعی این نهاد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، کرم الله مروت در گفت‌وگو با قدس خبر،  ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی اظهار داشت: تأمین اجتماعی، در جامعه امروز جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی دارد که جامعه بدون برخورداری از یک نظام تأمین اجتماعی توانمند و سازمان‌یافته، دچار مشکلات فراوانی می‌گردد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

وی افزود: هم‌اکنون 160 هزار بیمه‌شده اصلی و تبعی و 12 هزار و پانصد خانواده مستمری‌بگیر در شهرستان قدس تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند و در تلاش هستیم تا با حمایت از اقشار بازنشسته‌، بیمار، از کار افتاده، بیکار و ... در راستای تحقق تأمین آرامش اجتماعی آینده مردم در راستای اهداف این سازمان گام برداریم.

,

سرپرست اداره تأمین اجتماعی شهرستان قدس بابیان اینکه شعبه شهر قدس بر اساس ارزشیابی اداره کل امور استان‌ها در چهار سال پیاپی حائز رتبه برترین شعبه ممتاز شده است، تصریح کرد: بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از هر نقطه‌ای از کشور با مراجعه به شعبه شهر قدس می‌توانند نسبت به تمدید اعتبار دفترچه درمانی خود اقدام نمایند.

,

مروت عنوان کرد: تعامل مشترک با شرکای اجتماعی و برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف با مجامع صنفی؛ کانون‌ها و اتحادیه‌های کارفرمایی و بازنشستگان نیز ازجمله مواردی است که در راستای رشد و توسعه‌ی امر تأمین اجتماعی در سطح شهرستان مدنظر ما است.

,

وی بابیان اینکه این‌که تأمین اجتماعی موظف است خدماتی همچون مستمری بازنشستگی، مستمری ازکارافتادگی، مستمری بازماندگان، مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری، غرامت دستمزد ایام بارداری و... را به افراد تحت پوشش ارائه دهد افزود: تعداد 2 هزار خانواده مقرری‌بگیر بیکاری و تعداد 7 هزار و 800 کارگاه فعال و نیمه فعال دیگر نیز هم‌اکنون تحت پوشش خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی شعبه شهرستان قدس هستند .

,

سرپرست اداره تأمین اجتماعی شهرستان قدس تعامل مؤثر با مسئولان و مدیران اداره مرتبط، با رعایت و حفظ دقیق مصالح و تقویتشان و منزلت جایگاه سازمان تأمین اجتماعی و همکاری با کارفرمایان دچار بحران به‌منظور جلوگیری از تعمیق مشکلات مالی کارگاه‌ها را، از دیگر عوامل موفقیت این شعبه برشمرد.

,

مروت در حوزه بسط و توسعه شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی در حوزه شهرستان قدس خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان یک شعبه کارگزاری در مرکز شهر دایر و در خدمت شهروندان شهر قدسی است و در تلاش هستیم تا بتوانیم شعبات دیگری را نیز در سایر نقاط شهرستان دایر نماییم.

,

وی در ادامه با اشاره به فراهم نمودن تمهیدات لازم برای ارائه خدمات غیرحضوری گفت: در سال گذشته با تکمیل پایگاه‌های اطلاعاتی بستر مناسبی برای بهره‌مندی کارفرمایان و بیمه پردازان از خدمات غیرحضوری صورت گرفته و امیدواریم این مهم را به سایر خدمات نیز تعمیم دهیم.

,

 

,

سرپرست اداره تأمین اجتماعی شعبه شهر قدس افزود: خدمات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی در راستای اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع و تسهیل در امور اقشار تحت پوشش، اقدام به راه‌اندازی سرویس غیرحضوری (اینترنتی) کرده که شامل فرآیند ارسال لیست توسط کارفرمایان است که از این طریق می‌توانند فعالیت‌های بیمه‌ای خود را انجام بدهند که در شعبه تأمین اجتماعی شهرستان قدس نیز این فرایند برای بیمه‌شدگان مهیا شده است.

,

در خاتمه متذکر شد: همواره سعی و همت مجموعه کارکنان شعبه تأمین اجتماعی شهر قدس تکریم کارفرمایان و بیمه‌شدگان بوده تا ضمن اجرای صحیح قانون از هرگونه اعمال سلیقه در تضییع حقوق شرکای تأمین اجتماعی سازمان جلوگیری به عمل آید. انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه