اخبار داغ

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با دانا:

اظهارات ظریف و روحانی در مورد نقض جسم و روح برجام نشانه خوبی است/ اعتماد به سخنان آمریکایی‌ها یک اشتباه محض بود

اظهارات ظریف و روحانی در مورد نقض جسم و روح برجام نشانه خوبی است/ اعتماد به سخنان آمریکایی‌ها یک اشتباه محض بود
سید محمد حسینی گفت: اعتماد به سخنان آمریکایی‌ها یک اشتباه محض بود و دولتمردان ما باید هر چه زودتر به این وضع پایان دهند تا ما کمتر متضرر شویم.
[

سید محمد حسینی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اظهارات اخیر مسئولان دولتی مبنی بر نقض جسم و روح برجام توسط آمریکا اظهار داشت: ماهیت آمریکا از اول انقلاب و حتی پیش از آن از سال 32 و از زمان ماجرای کودتای 28 مرداد برای ملت ایران آشکار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: عده‌ای با خوشبینی مفرط نسبت به آمریکا رفتار می‌کردند و این در حالی بود که رهبری معظم انقلاب هم بارها تذکر دادند که به آمریکا خوشبین نیستند و ما نمی‌توانیم به مذاکرات امیدوار باشیم.

,

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در ایام مذاکرات نقد‌هایی از سوی منتقدان مطرح شد و هشدارهایی بنابر اینکه مذاکرات و انجام تعهدات نباید یک طرفه از سوی ایران باشد تا طرف مقابل به راحتی بتواند تعهدات خود را نقض کند، داده شد.

,

حسینی با بیان اینکه در برجام باید از طرف مقابل ضمانت اجرایی گرفته می‌شد، عنوان کرد: این‌ها مطالبی بود که از ابتدای مذاکرات گفته شد اما برخی می‌گفتند همین که وزیر خارجه آمریکا قول داده، برای ما کافی‌ است.

,

وی گفت: اعتماد به سخنان آمریکایی‌ها یک اشتباه محض بود و دولتمردان ما باید هر چه زودتر به این وضع پایان دهند تا ما کمتر متضرر شویم.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در پایان گفت: همین که آقای ظریف از نقض جسم و روح برجام صحبت می‌کنند و آقای روحانی هم تلویحا به این موضوع اشاره می‌کنند نشانه خوبی است و البته باید در این زمینه اقدام جدی هم انجام شود چرا که اگر آمریکایی‌ها بدانند ما واکنشی نشان نمی‌دهیم تحریم‌ها را بیشتر می‌کنند و ما یک‌جا باید شاهد برخورد جدی مسئولان دولتی باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه