اخبار داغ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد؛

اعزام ۱۴۰۰ نفر از میاندوآب به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور

اعزام ۱۴۰۰ نفر از میاندوآب به اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از اعزام نزدیک به یک هزار و ۴۰۰ نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در قالب کاروان های راهیان نور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار عماد خیری در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور در میاندوآب با بیان اینکه بر اساس سهمیه ابلاغی یک هزار و ۴۰۰ نفر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می شوند، گفت: این تعداد در قالب سه کاروان در نیمه اول مرداد ماه و بر اساس جدول زمانبندی در این اردوی یک روزه، از مناطق عملیاتی شمال غرب بازدید می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی هستند، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یکی از کارهای ارزشمند فرهنگی در کشور هست که تاثیرات مثبت و خوبی بر روی قشر جوان و نوجوان دارد.

,

وی با اشاره به اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر از جمله وظایف ماست، افزود: کاروان های راهیان نور فرصت مغتنمی برای آشنایی با ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

,

خیری هم چنین تصریح کرد: باید با تلاش و همکاری همه دستگاه های اجرایی و اداری، کار اعزام و اجرای اردوهای راهیان نور به نحو احسن و شایسته انجام گیرد.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین در مورد اهداف برگزاری این اردوها، اظهار کرد: آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام ، عهد و پیمان دوباره با شهدا و آرمان های آن عزیزان، مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب و دین از جمله اهداف این اردوهاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه