اخبار داغ

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان:

28 کیلومتر از چهارخطه پلدختر- خرم آباد تا پایان امسال افتتاح می شود

28 کیلومتر از چهارخطه پلدختر- خرم آباد تا پایان امسال افتتاح می شود
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: حدود 28کیلومتر از چهار خطه پلدختر- خرم آباد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک ،علی علیخانی مدیرکل راه وشهرسازی لرستان در حاشیه بازدید از محور چهار خطه پلدختر –خرم آباد که کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس هم نیز حضور داشت با بیان اینکه تا پایان فصل کاری 20کیلومتر از چهارخطه پلدختر-خرم آباد به بهره برداری می رسد اظهار داشت: براساس برنامه زمان بندی تا پایان سال فصل کاری امسال 20کیلومتر از این محور تکمیل  و زیر بار ترافیک می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به آغاز پروژه چهارخطه کردن قطعه ای از ویسیان به سمت پلدختر عنوان کرد: این طرح هم که جز چهارخطه پلدختر –خرم آباد می باشد به طول 15/5با1480متر طول تونل می باشد که با اعتباری بالغ بر70میلیارد تومان آغاز شده است.

,

 

,

علیخانی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت اجرای این پروژه، طبق قرارداد اجرای این طرح سه سال  پیش بینی شده ولی از پیمانکار قول گرفتیم تا پایان امسال حدود8کیلومتر از این قطعه را آماده تحویل کند.

,

 

,

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان با اشاره به آسفالت وبهسازی راه های روستایی پلدختر گفت: حدود35کیلومتر راه روستایی شهرستان پلدختر در حال آسفالت و بهسازی قرار می گیرد.

,

 

,

وی یادآورشد: تا کنون18کیلومتر از این راه های روستایی شهرستان اقدامات لازم برای بهسازی و آسفالت انجام گرفته که امیدواریم تا فصل پاییز مابقی کار انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه