اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان:

مسمومیت ناشی از الکل 81 سیرجانی را راهی بیمارستان کرد/ ۳ نفر فوت کردند

مسمومیت ناشی از الکل  81 سیرجانی را راهی بیمارستان کرد/ ۳ نفر فوت کردند
مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت:مسمومیت ناشی از الکل مسموم ۷۸ نفر از شهروندان سیرجان را راهی بیمارستان های سیرجان کرد که از این تعداد ۳ نفر فوت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛  سیدعلی آتشی مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در رابطه با حادثه شب گذشته سیرجان به خبرنگار ما گفت: از روز جمعه تا کنون ۷۸ نفر به دلیل مسمومیت حاد با الکل در بیمارستان های امام رضا(ع) و دکتر غرضی سیرجان بستری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

 سیدعلی آتشی پور افزود: از این تعداد ۳ نفر فوت شدند و ۲ نفر نیز حال وخیم دارند.

,

 وی ادامه داد: به غیر از یک نفر اعزامی به کرمان تا کنون اعزامی از این بیماران به شهرهای اطراف نبوده اما به دلیل افزایش مراجعین و احتمال تکمیل ظرفیت بخش های اورژانس بیمارستان های سیرجان، بیمارستان های شهرستان های کرمان، شهربابک و بافت در آماده باش همکاری به سر می برند و تمهیدات لازم برای اعزام احتمالی بیماران اندیشیده شده است.

,

 مسئول اطلاع رسانی ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی سیرجان اظهار کرد: ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده با حضور مسئولین شهرستان به موقع فعال و تمهیدات لازم اندیشه و امکانات شهرستان در این رابطه هماهنگ شد.

,

 وی در پاسخ به این سوال که نوع مسمومیت چیست، گفت: به دلیل در دسترس نبودن نمونه قطعی الکل مصرفی، تا کنون دلیل اصلی مسمومیت مشخص نشده اما مسئولین مربوطه در تلاشند.

,

 آتشی پور ادامه داد: بروز بیماری های کلیوی و داخلی، کاهش بینایی و افت هوشیاری از جمله عوارض بیماران بستری شده است.

,

 وی در پایان در خصوص مصرف مشروبات الکلی به جد هشدار داد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه