اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی اسلامشهر:

ستاد طرح هجرت، مظلومترین ستاد اسلامشهر است/ طرح هجرت متوقف شود دولت ضرر می‌کند

ستاد طرح هجرت، مظلومترین ستاد اسلامشهر است/ طرح هجرت متوقف شود دولت ضرر می‌کند
مسئول بسیج سازندگی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه مظلوم ترین ستاد شهرستان ستاد طرح هجرت است، گفت: دولت وظیفه دارد که مناطق محروم را آباد کند. مدرسه‌ای بوده که در و دیوار نداشته است اما دانش‌آموزان طرح هجرت این مسئله را حل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلامشهرخبر، حمید امیرلو با اشاره اجرای طرح هجرت در مدارس شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: تاکنون 70 دانش‌آموز کار تعمیراتی، نقاشی، طراحی و زیباسازی را در مدارس سروش، نیمه شعبان و شهدای گلدسته و مدرسه فرهنگ و امام هادی (ع) اسلامشهر به اتمام رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهرخبر,

وی تأکید کرد: این طرح برای سپاه هیچ سودی ندارد و تمام سود آن به متعلق به دولت و آموزش و پرورش است ما بدون دریافت ریالی پول، مدارس را آباد می‌کنیم در حالی که هر مدرسه حدود 3 میلیون تومان برای بسیج سازندگی هزینه دارد.

,

امیرلو با اعلام اینکه اگر طرح هجرت متوقف شود دولت ضرر می‌کند، تصریح کرد: ما با قدرت کار خود را انجام می‌دهیم، خیلی از اوقات می‌شود که رنگ برای رنگ‌آمیزی مدارس از خیرین تهیه می‌شود مسئولین و دستگاه‌های عضو ستاد طرح هجرت باید در بحث سوخت، رنگ و پذیرایی جهادگران کمک کنند اما توجه نمی‌کنند.

,

وی با بیان اینکه مظلوم ترین ستاد شهرستان ستاد طرح هجرت است، افزود: دولت وظیفه دارد که مناطق محروم را آباد کند. مدرسه‌ای بوده که در و دیوار نداشته است اما دانش‌آموزان طرح هجرت این مسئله را حل کردند. ما هدفمان مردم است و وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: سال 1396 یکی از سخت‌ترین سال‌های بسیج سازندگی است چرا که اگر خیرین نبودند خیلی از طرح‌ها زمین می‌خورد. درست است که یک نفر در بسیج سازندگی به عنوان مسئول فعالیت می‌کند اما در پشت ماجرا خیلی از افراد هستند که دیده نمی‌شوند یا نمی خواهند دیده شوند اما در حال تلاش اند.

,

وی تصریح کرد: ما تمام مواردی که قول داده بودیم انجام دادیم اما باعث کندی کار مسئولین بودند که جلوی ما ایستادند که کار انجام نشود. ما مسئول داریم زنگ می زند می گوید: چکاره اید به نیازمندان کمک می کنید؟ یکی از مسئولین می گفت مگر میان آباد محروم است؟ در میان آباد شخصی به ما می گفت ما آب برای خوردن نداریم.

,

این مسئول با بیان اینکه برخی از مسولین نمی دانند که لحک (یکی از مناطق محروم) کجاست، خاطرنشان کرد: از سال 78 پیگیر قلعه سیمون بودیم و برای مردم آن ارزاق می بردیم اما مسئولین پیگیری نکردند اگر می خواستند می توانستند سیمون را جمع کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه