اخبار داغ

رئیس صندوق کارآفرین امید کشور خبر داد:

اعطای سه میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی و دامپروی/ برخی بانک ها وام های کارآفرینی را بدون برنامه هزینه می کنند

اعطای سه میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی و دامپروی/ برخی بانک ها وام های کارآفرینی را بدون برنامه هزینه می کنند
رئیس صندوق کارآفرین امید کشور گفت: برخی از بانک‌ها تسهیلات کارآفرینی پرداخت می‌کنند ولی مشخص نیست این سرمایه را کارآفرین در کجا و برای چه‌کاری خرج می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، نور اله زاده رئیس صندوق کارآفرینی امید در جلسه‌ای که بعدازظهر امروز در محل سالن جلسات فرمانداری نیشابور برگزار شد گفت: درزمینهٔ توسعه گردشگری اقدامات بسیار مثبتی را می‌توان در نیشابور انجام داد که این خدمات شامل گردشگری و اقامت می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز, عطارنیوز,

وی افزود: نیشابور شهر شعاری بزرگ است، از خیام و عطار می‌توان در جهت جذب حداکثری گردشگر استفاده نمود، اگر نیشابور هم‌جوار مشهد نبود امروز یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی بود.

,

نور اله زاده گفت: باید یک خط اعتباری به گردشگری اختصاص دهیم، شهرستان فیروزه می‌تواند با ایجاد کارگاه ای تراش فیروزه گردشگران زیادی را جذب خود نماید، برگزاری همایش بین‌المللی کمک بسیاری به شناخت توانمندی‌های این شهرستان می‌تواند انجام دهد.

,

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود سه میلیارد تومان به خدمات کشاورزی و دامپروری تسهیلات دادیم، برخی از بانک‌ها تسهیلات کارآفرینی پرداخت می‌کنند ولی مشخص نیست این سرمایه را کارآفرین در کجا و برای چه‌کاری خرج می‌کند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه