اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه:

رعایت حجاب ضامن امنیت فردی و خانوادگی زن است

رعایت حجاب ضامن امنیت فردی و خانوادگی زن است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه این شهرستان، گفت: رعایت حجاب ضامن امنیت فردی و خانوادگی زن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از امروله، حجت‌الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در جمع طلاب حوزه علمیه الزهرا(س) شهرستان با بیان اینکه رشد عفاف در جامعه بیانگر رشد عقلی بیشتر جامعه است، ابراز کرد: رعایت حجاب سبب امنیت فردی، روانی و خانوادگی می‌شود و چه بسا که یک نگاه به نامحرم سبب ایجاد حسرت‌های طولانی در فرد شود و همان حسرت بنیان زندگی وی را گسسته می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

 

,

وی افزود: عفاف و حجاب مایه شخصیت و کرامت فردی زن است، آن هم در زمانه‌ای که شرق و غرب عالم سلطه استکباری خود را بر جوامع بشری هر روز تقویت کرده و تلاش دارند اسلام و ارزش‌های آن را بی رنگ نشان می‌دهد.

,

 

,

حجت‌الاسلام سبزی با اشاره به مقابله با ترویج تفکرات غرب در خصوص کشف حجاب زنان و کاهش بی‌بند و باری در جامعه ابراز کرد: بی‌توجهی به باورهای نادرست غربی، امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین ابزار‌های مبارزه با بد‌حجابی و فساد در جامعه است.

,

 

,

وی نهادینه شدن یاد خدا را بالاترین شاخصه ترویج عفاف و حجاب معرفی کرده و گفت: خداوند حکیم که از خود فرد هم به او نزدیک‌تر است و همواره خیر بندگانش را می‌خواهد رعایت حجاب و عفاف را امری لازم و واجب در جامعه معرفی می‌کند که موجب سعادت فرد و جامعه می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه