اخبار داغ

رئیس صندوق کارآفرینی کشور:

نوسان قیمت ارز مانع بهره وری لازم تولیدکنندگان است/نرخ تسهیلات باید افزایش پیدا کند

نوسان قیمت ارز مانع بهره وری لازم تولیدکنندگان است/نرخ تسهیلات باید افزایش پیدا کند
رئیس صندوق کارآفرینی کشورر گفت: نوسان قیمت ارز ضررهای زیادی را برای بخش خصوصی به همراه دارد و این مانعی برای بهره بری لازم از تسهیلات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نور الله زاده، رئیس صندوق کارآفرینی امید در گفتگو با عطارنیوز گفت: با برداشتن تحریم‌ها توان مالی ما به دو برابر افزایش پیدا می‌کند که تأثیر مثبتی در ارائه خدمات اشتغال‌زایی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,

 

,

وی افزود: در بحث تجهیزات و ماشین‌آلات بسته‌بندی در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم در این زمینه نیز وام‌هایی را جهت اشتغال‌زایی اعطا کنیم، مشکل ما پرداخت ارزی تسهیلات است که به دلیل نوسان قیمت ارز ریسک آن بسیار زیاد است.

,

 

,

رئیس صندوق کارآفرینی گفت: نوسان قیمت ارز ضررهای زیادی را برای بخش خصوصی به همراه دارد، کسب‌وکار ما با ریال صورت می‌گیرد و محصولات عمدتاً در داخل کشور مصرف می‌شوند و این مانعی برای بهره بری لازم از تسهیلات است.

,

 

,

وی در توضیح محل بودجه‌ای صندوق کارآفرینی امید، افزود: این صندوق از محل بازگشت اقساط سنوات گذشته و تسهیلات اعطای به مردم استفاده می‌کند.

,

 

,

نور الله زاده تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به رشد پیک هرم سنی در ورود به بازار کار لازم است توجه ویژه‌ای به بودجه این صندوق شود به‌ویژه اینکه کسب‌وکارهای نوپا یعنی کسب‌وکارهایی که بانک‌پذیر نیستند از سوی صندوق کارآفرینی و امید موردحمایت واقع می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه