اخبار داغ

نجفی؛ به نام شورا، به کام کارگزاران

پشت پرده رای‌گیری و ماجرای اعتراضات برای انتخاب شهردار تهران

پشت پرده رای‌گیری و ماجرای اعتراضات برای انتخاب شهردار تهران
شنیده‌ها حاکی است به‌دنبال شکست کارگزاران برای شهردار کردن محسن هاشمی و با وجود مخالفت محمد علی نجفی با پذیرش این سمت به‌دلیل بیماری، پدر خوانده‌های کارگزاران جلسه‌ای با نجفی برگزار و او را برای پذیرش سمت شهرداری متقاعد می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از تهران نیوز ، این‌روزها بحث انتخاب شهردار تهران هم در شبکه‌های اجتماعی و هم در مباحث فعالان حوزه اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

شنیده‌ها در این حوزه حاکی است به‌دنبال شکست کارگزاران برای شهردار کردن محسن هاشمی و با وجود مخالفت محمد علی نجفی با پذیرش این سمت به‌دلیل بیماری، پدر خوانده‌های کارگزاران جلسه‌ای با نجفی برگزار و او را برای پذیرش سمت شهرداری متقاعد می‌کنند.

,

این افراد برای راضی شدن نجفی اعلام کرده‌اند مدیران را برایت انتخاب و معرفی می‌کنیم و اگر شما نپذیری شهرداری بعد از ١٢ سال همچنان از دست ما خارج خواهد بود.

,

در پی اصرار زیاد کارگزاران بر حمایت و چیدمان نیروها، نجفی اعلام می‌کند باید ٢١ نفر شورا هم رای دهند و شورا در چیدمان نیروها دخالتی نداشته باشد.

,

پس از دریافت نظرمثبت نجفی، مقرر می‌شود که رایزنی‌ها برای متقاعد کردن ٢١ عضو به‌صورت دستوری آغاز شود که پس از بر ملا شدن این موضوع اکثر اعضای شورا از این موضوع انتقاد و خواستار برخورد صادقانه و شفاف در انتخاب شهردار می‌شوند.

,

همچنین کارگزاران در این جلسه تصمیم می‌گیرند که به کاندیدای حزب اتحاد ملت و اعتماد ملی رای ندهند تا نجفی رقیب جدی نداشته باشد و رقیب او صرفاً مرعشی باشد.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه