اخبار داغ

فریاد«تعطیلی کارخانه فرش کاشان»درکوچه پس کوچه های«گیوی»!

فریاد«تعطیلی کارخانه فرش کاشان»درکوچه پس کوچه های«گیوی»!
تعطیلی برخی کارخانه‌های فرش ماشینی کاشان و بحران در واحدهای بزرگ صنعت نساجی پایتخت فرش ایران، باعث شده است که برخی سهام داران و کارخانه داران این شهر فرش های خود را در استان های همجوار پشت وانت بارها به فروش بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، چند روزی است که وانت بار های حامل فرش های دست باف و ماشینی در کوچه پس کوچه های شهر گیوی (شهرستان کوثر - استان اردبیل) اقدام به فروش این فرش ها کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

فرش هایی که دست رنج کارگران کارگاه ها و کارخانه های تعطیل یا نیمه تعطیل شهر کاشان هستند که با فریاد غمبار «تعطیلی کارخانه فرش کاشان» پشت وانت بارها به فروش می رسد.

,

به گفته این فرش فروشان، تعطیلی برخی کارخانه‌های فرش کاشان و بحران در واحدهای صنعت نساجی پایتخت فرش ایران باعث این اقدام تامل برانگیز و البته تاسف بار شده است.

,

شنیده ها حاکیست که سهام داران و کارخانه داران این شهر، فرش های خود را به دلیل گرانی نخ، الیاف و مواد اولیه در استان های همجوار پشت وانت بارها به فروش گذاشته اند و با فروش این فرش ها با قیمت پایین و هزاران دغدغه به دنبال جبران خسارت ها و بحران های مالی خود هستند؛ هرچند شاید این اقدام تنها از سوی فروشندگان فرش وانت بار ها صورت گیرد که با فریاد «تعطیلی نساجی های کاشان» در کوچه های گیوی نوعی بازیگری راه انداخته و این ترفند را برای فروش فرش های خود به مردم انتخاب کرده است.

,

واقعیتی که مردم بخصوص کارخانه داران امروزه در این اوضاع اسفبار اقتصادی با آن روبه رو هستند، کمبود منابع مالی، رکود و تورم در بازار و گرانی مواد اولیه به دلیل بد عهدی ها و تحریم های آمریکاست؛ معضلی که لازم است دولتمردان پیش از فروپاشی اقتصاد باقی مانده کشور به آنها پرداخته و تولید و حمایت از کالای ایرانی را به روز های اول خود بازگرداند.

,

به گزارش کوثرخبر، گرانی قیمت فرش ماشینی به دلیل افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی و عدم استقبال مشتری، افزایش قیمت مواد اولیه، گرانی نخ و الیاف، عدم استفاده از کالای ایرانی، کاهش تولید، کاهش یا ریزش نیروی انسانی و ... از جمله مشکلات این روزهای کارخانجات نیمه تعطیل یا ورشکسته در کشور است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه