اخبار داغ

پس از تحمل 33 سال رنج مجروحیت؛

جانباز حسین عبداللهی به خیل یاران شهیدش پیوست

جانباز حسین عبداللهی به خیل یاران شهیدش پیوست
جانباز ۷۰ درصد کاشانی حسین عبداللهی بامداد امروز در سن ۵۵ سالگی و تحمل ۳۳ سال رنج مجروحیت در بیمارستان شهید بهشتی کاشان به علت بیماری به خیل یاران شهیدش پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ جانباز 70 درصد کاشانی حسین عبداللهی بامداد امروز در سن 55 سالگی و تحمل 33 سال رنج مجروحیت در بیمارستان شهید بهشتی کاشان به علت بیماری به خیل یاران شهیدش پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

«حسین عبداللهی» در سال 1362 در منطقه سومار بر اثر اصابت گلوله توپ در دم دست، پا و چشم چپ خود را تقدیم اسلام کرد و وضع او به گونه ای که بود که رزمندگان گمان می‌کردند به شهادت رسیده است؛ اما عمر این شهید به دنیا بود.

,

رئیس مرکز توانبخشی جانبازان خاتم الانبیاء کاشان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به خاطراتی از جانباز شهید حسین عبداللهی اظهار کرد: شهید حسین عبداللهی در خاطرات خود می‌گفت زمانی که گلوله توپ به من اصابت کرد و بر اثر شدت جراحت بیهوش شدم، در آن حالت سید بزرگواری به بالین من حضور یافت.

,

قاسم معقولی افزود: شهید عبداللهی در ادامه گفت که آن سید بزرگوار با من سخن گفت و تکرار می کردند «حسین بلند شو! تو زنده ای بلندشو!» و این جمله بعد از آن که به هوش آمدم مدام در گوش من بود.
وی خاطرنشان کرد: شهید عبداللهی در دنباله سخنان گفت که در همان حال و وضعیت از اطرافیانم پرسیدم این سید بزرگوار چه کسی بودند که به من گفتند «تو زنده‌ای» که در پاسخ شنیدم ایشان حضرت سیدالشهدا (س) بودند و عدم شناخت من از آن حضرت برای اطرافیان تعجب برانگیز بود.
معقولی با بیان اینکه جانبازان 70 درصد در جامعه مظلوم هستند و آنچنان که شایسته آنان است مورد توجه قرار نمی گیرند، تصریح کرد: جانباز شهید حسین عبداللهی با وجود آنکه از سال 1362 مجروح بودند و رنج بسیاری را در طول دوران جانبازی خود تحمل می کرد، اما فردی خوش اخلاق و مردم دار بود.
رئیس مرکز توانبخشی جانبازان خاتم الانبیاء کاشان با بیان اینکه شهید حسین عبداللهی جهت امور درمانی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی به این مرکز می‌آمد، ابراز کرد: کاشان دارای 91 جانباز 70 درصد است که شهید عبداللهی نهمین جانباز شهید شهرستان کاشان محسوب می شود.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه