اخبار داغ

یاسوج تنها یک تندیس شهید در میدان هایش دارد/میدان هفت تیر یاسوج سرنوشت میدان شهدای شهر را پیدا نکند+تصاویر

یاسوج تنها یک تندیس شهید در میدان هایش دارد/میدان هفت تیر یاسوج سرنوشت میدان شهدای شهر را پیدا نکند+تصاویر
شهر یاسوج تنها دو آلمان و نماد شهدا دارد یکی میدان شهدای این شهر و دیگری میدان هفت تیر بود که هر کدام حاشیه ها و حرف و حدیث های خودش را دارد از میدان شهدای یاسوج نیز نمی شود گذشت چرا که با وجود میدان شهدا بودن هنوز فلکه ساعت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از به نقل از ایل بانو، شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نمادهای مختلفی دارد اما اگر با دقت به همه این نمادها و آلمان ها که در میدان ها و بلوار های آن نصب است نگاه کنید می بینیم که در این شهر تنها یک تندیس و یک میدان به اسم میدان شهدا در آن وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

هر شهری میدان هفت تیر دارد یاسوج نیز از قدیم در مرکز آن میدانی به اسم میدان هفت تیر وجود داشت اما تنها اسمش هفت تیر بود و هیچ نشانه ای از شهدای هفت تیر در آن وجود نداشت و تنها کیوسک پلیس در آن قرار داشت و مردم فقط اسم هفت تیر را می شنیدند نماد آن را نمی دیدند.

,

شهرداری یاسوج در هفت تیر ماه سالجاری در اقدامی کیوسک پلیس در این مکان را جا به جا کرد و از نصب نماد شهدای هفت تیر در این مکان خبر داد.

,

 

,

, ,

 

,

آلمان شهدای هفت تیر طراحی و نصب می شود

, آلمان شهدای هفت تیر طراحی و نصب می شود, آلمان شهدای هفت تیر طراحی و نصب می شود,

فرشاد صادقی  هفت تیر ماه سالجاری در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: المان شهدای هفتم تیر در میدان هفت تیر یاسوج تا یک هفته آینده نصب می شود.

, .,

مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج بیان کرد: المان هفت تیر ساخته شده است و اکنون فنداسیون آن را اجرا می کنیم که تا هفته آینده نصب می شود.

, .,

وی به کانکس پلیس در میدان هفت تیر اشاره کرد  و گفت: کانکس نیز جا به جا می شود و چند متر جلو تر از میدان هفت تیر نصب می شود

,
, ,

.

, .,

شهر یاسوج تنها دو آلمان و نماد شهدا  وجود داشت یکی میدان شهدای این شهر و دیگری میدان هفت تیر بود که هر کدام حاشیه ها و حرف و حدیث های خودش را دارد از میدان شهدای یاسوج نمی شود گذشت که اگر اکنون در کنار این میدان بایستی و از چند نفر بپرسی اینجا کجا  اکثرا یک جمله می گویند فلکه ساعت است.

,

 

,
, ,

فلکه ساعت یاسوج در سال 92 به تصمیم شورا و اعضای شورای وقت به میدان شهدای یاسوج تغییر نام داد اما باید گفت که این تغییر نام نابخردی به همراه داشت چرا که بعد از گذشت چهار سال و نصب اۀمان شهدا در این مخیدان اما همچنان همه مردم آن را به اسم فلکه ساعت می شناسند.

,

مسئولان می توانستند میدان شهدای یاسوج را به مکانی دیگر منتقل کنند و این مکان همچنان فلکه ساعت می ماند اما اکنون  فلکه ساعت بیشتر از میدان شهدا بر سر زبان ها می چرخد.اکنون دومین نماد شهدای یاسوج که میدان هفتم تیر است نیز گویا می خواهد سرانجامی همچون میدان شهدا و یا همان فلکه ساعت داشته باشد.

,

کیوسک پلیس که در این میدان نصب بودجا به جا شد وچند متر پایین تر در حال نصب است و جای خالی میدان هفت تیر یاسوج  در پر تردد ترین مکان شهر نمایان است و مسئولان نیز برای ساخت این تندیس امروز و فردا می کنند.

,

 

,

تندیس شهدای هفت تیر آماده است

, تندیس شهدای هفت تیر آماده است, تندیس شهدای هفت تیر آماده است,
 
,

مدیر عامل سازمان سیما،  منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: المان هفت تیر طراحی شده و آماده نصب است و تا یک یا دو هفته آینده نصب می شود.

,

فرشاد صادقی بیان کرد: قرار بر این بود که المان در جای قبلی نصب شود اما با توجه به مشورت هاو بررسی هایی که انجام شد در میدان تغییراتی اجرا و بعد المان نصب می شود.

,

وی ادامه داد: اکنون میدان دست پیمانکار است که گفته تا یک هفته آینده میدان را شکیل تر و بهتر از گذشته تحویل می دهد  میدانی که هم فواره و هم میدان سبز دارد طراحی و در وسط آن المان قرار می گیرد.

,

زهرا داوودی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه