اخبار داغ

درآمدی بر موج اظهارات توئیتری اخیر؛

زلزله ای بزرگ در پایگاه اجتماعی یک جریان سیاسی/ گفتمانِ ژنیِ اصلاح طلبان از کجا نشات می گیرد؟

زلزله ای بزرگ در پایگاه اجتماعی یک جریان سیاسی/ گفتمانِ ژنیِ اصلاح طلبان از کجا نشات می گیرد؟
اظهار نظر فرزندان چند چهره اصلاح طلب موجب شده است که زلزله ای بزرگ در پایگاه اجتماعی این جریان سیاسی ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، این روزها از اردوگاه اصلاح طلبی صداهای خوشایندی شنیده نمی شود. اظهارات برخی از وابستگان به سیاسیون این جریان زلزله های بزرگی را در پایگاه اجتماعی آن ها به راه انداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

همه چیز از سخنان حمید رضا عارف فرزند محمد رضا عارف در یک گفتگو شروع شد. او دلیل موفقیت های خود را ژن خوبی دانست که به او رسیده است. او این سخنان را برای این مطرح کرد که بگوید برای اقدامات و فعالیت های خود از رانت استفاده نکرده است.

,

aref

, aref,

استفاده از واژه ژن خوب توسط فرزند معاون دولت اصلاحات موجب به راه افتادن انتقادات فراوانی شد. در شبکه های اجتماعی بسیاری از کاربران با هشتگ #ژن_خوب انتقاد خود را به این سخنان که بیشتر به تفکرات فاشیستی شباهت داشت، مطرح کردند.

,

اما کار به همین جا ختم نشد. چهره خبرساز دیگر اردوگاه اصلاحات فرزند موسوی لاری بود.

,

او در صفحه شخصی خود از انیمیشن شیر شاه یاد کرده و نام حیوانات شیر، کفتار و گاو را به کار برده بود. این سخنان توهین آمیز فرزند موسوی لاری نیز به نوعی جنجال فرزند عارف را تکمیل کرد تا چهره جدیدی از اصلاح طلبان معرفی شود.

,

, ,

 در طول سال های گذشته بسیاری از فعالان اصلاح طلبی سعی داشتند تا چهره جریانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و انتخابات های پس آن نتوانست نظر اکثریت جامعه را به خود جلب کند، تطهیر کنند به همین دلیل از ابزارهای مختلفی در این راستا استفاده شد.

,

هر چند که در انتخابات اخیر مجلس و شورای شهر تهران اصلاح طلبان توانستند پیروز میدان باشند اما اظهارات اخیر دوران جدیدی را برای آن ها آغاز خواهد کرد. دورانی که حاصل تفکرات بدون بزک این جریان است. 

,

حالا با اظهار نظر فرزندان 2 چهره شاخص اصلاح طلبان دوران افول اصلاح طلبان آغاز شده است. افولی که حاصل نگاه این جریان به جامعه است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه