اخبار داغ

با حکم فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور؛

فرمانده جدید یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل منصوب شد

فرمانده جدید یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل منصوب شد
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست با صدور حکمی، "محمد مجرد" را به عنوان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، طی حکمی از سوی سرهنگ پاسدار حمیدرضا خیلدار، فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، محمد مجرد به سِمت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

بر اساس این گزارش، در حکم سرهنگ پاسدار حمیدرضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به محمد مجرد آمده است:

,

نظر به سوابق و شایستگی و تجارب مثبتی که در امور اجرایی دارید و بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان اردبیل، شما را به مدت سه سال به سِمت فرمانده یگان حفاظت استان اردبیل منصوب می کنم.

,

انتظار دارد با توجه به رویکردهای محیط زیستی دولت تدبیر و امید و با هدف تقویت و توانمند سازی یگان حفاظت استان و برای پیشگیری و انجام اقدامات بازدارنده در جهت مقابله با هر گونه آلودگی و تخریب محیط زیست، تخلفات شکار و صید، انجام وظایف قانونی در حوزه مسوولیت و حدود وظایف تعیین شده، نظارت بر عملکرد یگان حفاظت شهرستانهای تابعه، پیگیری و نظارت بر تأمین سلاح، مهمات و تجهیزات انفرادی و جمعی نیروهای یگان، ارتقای سطح دانش و مهارت محیط بانان، هماهنگی و مشارکت در اجرای امور امدادی در هنگام بروز حوادث در مناطق تحت مدیریت استان، اجرای برنامه های مرتبط با یگان حفاظت، ممانعت از فعالیت مراکز غیرقانونی عرضه و تکثیر و پرورش حیات وحش، پیگیری و نظارت بر اجرای تصمیمات، آرا و احکام مراجع اداری و قضایی صادره در خصوص پرونده های مرتبط با تخلفات و جرایم در عرصه و اعیان محیط زیست تحت نظر مستقیم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اقدام کنید.

,

امید است با اتکال به نیروی الهی و در راستای قانون مداری، اعتدال و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، سازمان را در حفاظت از مواهب و منابع خدادادی که متعلق به همه مردم می باشد یاری کنید.

,

توفیقات شما را در راستای انجام ماموریت و وظایف تعیین شده تحت زعامت و رهبری فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

,

گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل طی روزهای آتی برگزار می شود.

,

محمد مجرد با افزون بر 16 سال سابقه خدمت در حفاظت محیط زیست، سابقه ریاست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار از سال 86 تا 88 و همچنین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از سال 88 تا 93 را بر عهده داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه