اخبار داغ

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان؛

۶۳۷ زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان به آغوش خانواده باز گشته اند

۶۳۷ زندانی جرائم غیرعمد در سیستان و بلوچستان به آغوش خانواده باز گشته اند
مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۰ تا کنون به همت ستاد دیه ۶۳۷ زندانی جرایم غیر عمد آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۰ تا کنون به همت ستاد دیه ۶۳۷ زندانی جرایم غیر عمد آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته اند که از این تعداد ۶۲۵ نفر مرد و ۱۲ نفر زن بوده اند.

وی افزود: طی سال ۱۳۹۰ ستاد دیه موفق به آزادسازی ۱۰۹ نفر شد که از این تعداد ۱۰۸ نفر مرد بوده اند که در این راستا ۷۶ نفر به دلیل تصادف، ۲۴ نفر مالی و ۹ نفر نیز زندانی مهریه بوده اند.

بامری با عنوان اینکه در سال ۱۳۹۱ نیز ۷۰ نفر آزادشده که تمامی این تعداد مرد بوده اند، تصریح کرد: در این سال ۴۰ نفر به دلیل تصادف، ۱۱ نفر جرایم مالی و ۱۹ نفر هم به دلیل مهریه در زندان به سر می بردند که با تلاش ستاد دیه و مشارکت مردم آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۲ نیز ۹۶ نفر آزاد شدند که از این تعداد چهار نفر بانو بودند همچنین ۳۷ نفر زندانی به دلیل تصادف، ۲۶ نفر جرایم مالی و ۳۳ نفر نیز برای مهریه در زندان به سر می بردند.

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۳ نیز ۹۶ نفر آزاد شده اند که از این تعداد ۹۲ نفر مرد بوده اند که با مشارکت مردم و کمک ستاد دیه ۶۲ نفر زندانی تصادف، ۲۵ نفر زندانی جرایم مالی و ۹ نفر هم به دلیل مهریه از بند اسارت رها شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین آزاد سازی در سال ۱۳۹۴ اتفاق افتاده است، تاکید کرد: در سال ۱۳۹۴ هم ۱۱۹ نفر آزاد شده اند که از این تعداد تنها دو نفر زن بوده اند که در این راستا ۳۷ نفر زندانی تصادف، ۳۷ نفر جرایم مالی و ۴۵ نفر مهریه بوده اند.

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۵ نیز ۱۰۷ نفر آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته اند که ازاین تعداد تنها یک نفر زن بوده است همچنین ۳۴ نفر به دلیل تصادف،۱۸ نفر جرایم مالی و ۵۵ نفر هم به دلیل مهریه در زندان های سراسر استان آزاد شده اند.

بامری گفت: از ابتدای سال تاکنون تنها ۴۰ نفر آزاد شده اند که از این تعداد هفت نفر به دلیل تصادف، ۱۷ نفر جرایم مالی و ۱۲ نفر هم به دلیل مهریه در زندان به سر می برند.

وی در پایان اظهار کرد: در سال های اخیر ۲۹۳ نفر به دلیل تصادف، ۱۵۸ نفر جرایم ملی و ۱۸۶ نفر به دلیل مهریه آزاد شده اند که از این تعداد ۱۲ نفر زن و ۶۲۵ نفر هم مرد بوده اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه