اخبار داغ

در راستای غنی سازی اوقات فراغت:

سومین المپیاد ورزشی محلات سنندج برگزار می شود

سومین المپیاد ورزشی محلات سنندج برگزار می شود
شهردار سنندج گفت : با هدف غنی سازی اوقات فراغت وهمچنین ترویج ورزش محلات سومین المپیاد ورزشی محلات در 13 رشته وزشی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، شهردار سنندج اظهار داشت : در جامعه ای که شهروندان آن سالم و با نشاط باشند شهرداری هم می توانند از این شور و نشاط در جهت مشارکت نمودن تمامی آحاد جامعه در جهت اجرای نمودن برنامه ها و طرحهای خود به نحو احسن بهره بگیرید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


 منوچهر فخری بیان کرد : ایجاد شور و نشاط در بین افراد جامعه با اجرای برنامه های متنوع  فرهنگی و و ورزشی یکی از مهم ترین برنامه ها و اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج  است.

,
,

 

,


وی گفت : در راستای غنی سازی اوقات فراغت و همچنین ترویج واشاعه ورزش محلات این شهرداری در سنوات  گذشته  نسبت به برگزاری المپباد ورزشی محلات   اقدام نموده است.

,
,

 

,


دکتر فخری از برگزاری سومین المپیاد ورزشی محلات سنندج خبر داد و گفت : این مسابقات در13رشته ورزشی و در دو رده بانوان و آقایان از هفته آینده آغاز می شود.

,
,

 

,

وی افزود : در سومین المپیاد ورزشی محلات آقایان می توانند در رشته های والیبال ، تنیس روی میز ، بسکتبال ، کاراته ،کونگ فو ،بوکس ،مچ اندازی،بدمینتون وطناب کشی شرکت نمایند.

,

 

,


 فخری اعلام کرد :  بانوان امسال می توانند در سومین المپیاد ورزشی محلات در رشته های والیبال ، آمادگی جسمانی ، دارات ، اسکواش  وکونگ فو با هم به رقابت بپردازنند.

,
,

 

,


شهردار سنندج عنوان کرد :  معلولین وجانیازان  هم می توانند در دو رده بانوان و آقایان در رشته تیر وکمان در این المپیاد ورزشی شرکت نمایند.
دکتر فخری تصریح کرد : ورزشکاران و علاقمندان به شرکت در این المپیاد ورزشی می توانند جهت ثبت نام  تا 7 مرداد ماه سالجاری هم از طریق هیئت  های ورزشی مربوطه و یا با حضور در دفتر  اداره ورزش شهرداری واقع در انتهای بلوار کردستان نسبت به ثبت نام خود و یا تیمهای ورزشی اقدام نمایند.

,
,
,

 

,


وی اظهار داشت: شرکت در این المپیاد ورزشی برای عموم ورزشکاران رایگان است و بازیهای این دوره از المپیاد ورزشی از هفته آینده آغاز می شود.

,
,

 

,


دکتر فخری تاکید کرد : در مراسم اختتامیه این المپیاد ورزشی با اهداء لوح تقدیر و جوایز از نفرات و تیمهای برتر تقدیر خواهد شد.

,
,

 

,


شهردار سنندج با بیان اینکه مشارکت جوانان و ورزشکاران از محلات مختلف سطح شهر می تواند بر ادامه روند برگزاری  این دوره از مسابقات در سال های آینده تاثیر گذار باشد و امیدواریم  روند برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی محلات امسال هم  با نظم و آرامش و به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

,
,

 

,


علاقمندان به حضور در سومین المپیاد ورزشی محلات سنندج می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33169525تماس حاصل نمایند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه