اخبار داغ

آغاز طرح ضربتی اعطای تسهیلات ازدواج بانک کشاورزی استان کردستان

آغاز طرح ضربتی اعطای تسهیلات ازدواج بانک کشاورزی استان کردستان
طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج از اول مرداد ماه تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری در بانک کشاورزی استان کردستان اغاز گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل،  بر اساس تفاهم صورت پذیرفته با بانک مرکزی جمهوری اسلامی و در راستای اجرای بند «ج» تبصره 16 قانون بودجه سال 1396 در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان در صف سامانه ازدواج، این بانک ظرف مدت دو  ماه ابتدای مردادماه تا پایان شهریورماه سال جاری نسبت به اعطای ضربتی تسهیلات ازدواج اقدام می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,

طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج از اول مرداد ماه تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری در بانک کشاورزی استان کردستان اغاز گردید.

,

 

,

  تا کنون ۱۶۱۰نفر در سامانه ی ازدواج،بانک کشاورزی را برای دریافت تسهیلات ازدواج انتخاب کرده اند و مبلغ اعتبار ابلاغی ۱۴۸میلیارد ریال میباشد که مبلغ مذکور تعداد ۱۴۸۰ نفر از افراد ثبت نام شده را در بر میگیرد.

,

 

,

در صورت جذب اعتبار مذکور در مهرماه اعتبار جدید تامین وابلاغ خواهد شد و مبلغ پرداختی به هر یک از زوجین تسهیلات قرض الحسنه ی ازدواج مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۴درصدو باز پرداخت ۶۰ ماهه میباشد.

,

 

,

   برای دریافت این تسهیلات.زوجین با ارائه ی مدارک شناسنامه ای وکارت ملی ومعرفی یک نفر ضامن معتبر به بانک  مراجعه نموده وتسهیلات دریافت خواهند کرد.

,

 

,

این اقدامات در راستای طرح ضربتی تسهیلات ازدواج بانک مرکزی به منظور کاهش تعداد افراد ثبت نام شده درسیستم بانکی انجام میگیرد وبانک کشاورزی یکی از ۱۰ بانک منتخب طرح مذکور میباشد ومقرر گردیده است تا پایان شهریو ماه این بانک ۶۴ هزار فقره تسهیلات ازدواج را به جوانان میهن اسلامی پرداخت نماید .

,

 

,

شایان ذکر است قبل از اجرای طرح فوق بانک کشاورزی استان کردستان در طول سه ماهه اول سال ۹۶ نیز مبلغ ۱۲۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت نموده است .

,

 

,

ضمناً بر اساس بند( و) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶ کل کشور کلیه ی بدهکاران بخش کشاورزی دارای بدهی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال نیز در صورت بازپرادخت اصل بدهی خود مشمول بخشودگی سود ووجه التزام خواهند شد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه