اخبار داغ

صنعت افغانستان در ایران احیا شد

صنعت افغانستان در ایران احیا شد
این روزها که اولویت های جامعه برای برخی از دولتمردان جابه جا شده است، با گذری به فضای مجازی برخی کاربران به خوبی این اولویت ها را یادآوری می کنند تا شاید مسئولان هم برای تلاش کنند؛ اولویتهایی مانند بیکاری جوانان که این روزها جای خود را به اعتیاد داده است و گویا مسئولان برای رفع دغدغه اعتیاد بیشتر از بیکاری تلاش می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، بالغ بر ۳۰ میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی و پیام رسانهای خارجی فعالیت دارند و محبوبیت این شبکه ها واقعیتی است که باید پذیرفت، ایرانی ها به لحاظ فراگیری استفاده از فضای مجازی رتبه اول دنیا را دارند؛ چرا که متوسط استفاده از فضای مجازی در کشورهای دنیا 42 در صد است اما در ایران 82 در صد است،  با توجه به این فراگیری، در بسیاری از مسائل روز کشور و جهان شاهد واکنش های از سوی کاربرای فضای مجازی در ایران نسبت به آن مسائل هستیم؛ بر همین اساس شیرازه در نظر دارد گلچینی از واکنش های کاربران فضای مجازی در ایران را نسبت به اتفاقات روز دنیا در قالب بسته خبریی بصورت هفتگی در روزهای یکشنبه باعنوان« کافه مجازی» منتشر نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

به جمع دلواپسان خوش آمدید!

, به جمع دلواپسان خوش آمدید!,

هر چه از زمان برجام می گذرد، سرد شدن دولت نسبت به این تعهد نامه بیشتر نمایان می شود؛ در هفته ای که گذشت نه تنها منتقدین برجام بلکه حالا دولت هم دلواپس شده است و هر روز بر اعترافاتش نسبت به بد عهدی طرف مقابل بیشتر می شود.

,

یکی از کار بران فضای مجازی  با آوردن تصویری از روزنامه آفتاب که در آن با نشان دادند جمله ای از جلیلی و ظریف در مورد بر جام که یکی معتقد بود این کار نتیجه ندارد و دیگری بر اثر بخش بودن برجام تاکید داشت نوشت: آقایان پوچ اندیش بگویند آیا نتیجه داد یا نداد؟!

,

گروهی هم با یاد آوری تجربه گذشتگان از سازش با دشمنان نوشت: از تاریخ عبرت بگیریم و به فرزندانمان بگوییم که 72 ساعت پس از قطعنامه 598 با تصرف دوباره خاک ایران 12هزار اسیر گرفتند.

,

, ,

وثیقه نجومی!

, وثیقه نجومی!,

 هفته گذشته خبر فساد مالی حسین فریدون، برادر رییس دولت تدبیر یکی از مهم ترین خبرهای فضای مجازی بود، چنان که کاربران فضای مجازی به طور لحظه ای خبر های این اتفاق را بر روی صفحات خود قرار می دادند.

,

حسین فریدون که در اغلب مناسبتها از همایش مبارزه با فساد مالی گرفته تا نشست های خارجی رییس جمهور پا به پای او حضور داشت، این روزها به متهم به فساد مالی است.

,

او که در ابتدای ورودش به دادسرا دچار عارضه قلبی میشود با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، برخی کاربران فضای مجازی با زبان طنز، اورا با حسنی مبارک مقایسه کردند که پس از بازداشت شدن بر روی تخت بیمارستان به دادسرا آمده بود.

,

اما بلا فاصله پس از صادر شدن حکم زندان وی، خبر آزادی او با وثیقه 60 میلیاردی سرو صدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرد، یکی از کار بران در صفحه خود نوشت: در برنامه ماه عسل نزدیک به 20 میلیارد جمع شد برای ازادی 500زندانی اما حسین فریدون یه تنه با وثیقه 60 میلیاردی آزاد شد. که البته با موافقت قوه قضاییه وثیقه آزادی فریدون به 35 میلیارد کاهش پیدا کرد.

,

عده ای از کاربران با اشاره به حضور او در تیم مذاکره کننده گفتند: آدمی که فاسد باشد چه نقشی میتواند در در یک توافق نامه مثل برجام داشته باشد، رهبری از همان اول میگفتند خوشبین نیستند.

,

, ,

صنعت افغانستان در ایران احیا شد!

, صنعت افغانستان در ایران احیا شد!,

اولویت های جامعه که تغییر کند؛ مسئولان مشکلات اساسی و دغدغه مردم را فراموش می کنندو به مسائل غیر ضروری می پردازند، هفته گذشت خبر رسید که در مجلس طرحی مطرح شده که مواد مخدر رقیق در اختیار معتادان قرار بگیرد، این خبر که بیشتر به یک شوخی مجلسی شبیه بود، سوژه ای شد برای کاربران فضای مجازی تا طنز نوشته های خود را کلید بزنند.

,

یکی از کار بران نوشت: یکی از شاهکار های مجلس فراکسیون امید و دولت روحانی این است، تریاک دوباره کوپنی شد یعنی دوباره برگشتیم به 38 سال قبل، صنعت افغانستان دوباره احیا شد!

,

کاربری هم با به میان آوردن برجام نوشت: درخت برجام گلابی نداد اما عوضش گل خشخاش به عمل آورد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه