اخبار داغ

واکنش مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خبر عزل خودش

واکنش مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خبر عزل خودش
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خبری مبنی بر عزلش و جایگزینی آناهیتا مرادیان در رسانه های استان واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، فریبا رحمان پور در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با تکذیب این خبر که قرار است جای خو را به آناهیتا مرادیان دهد گفت: این خبر از اساس کذب است و هیچگونه صحتی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

وی بیان کرد: ما در امور بانوان یک پست کارشناسی امور زنان داریم خالی است خانم مرادیان نیز که  اکنون در آموزش و پرورش مشغول کار هستند  مشتاق بودند در امور زنان فعالیت داشته باشند و درخواستی به استاندار و معاون استاندار ارایه دادند که رد شد.

,

رحمان پور عنوان کرد: متاسفانه این فضایی  رقابتی که میان خانم ها وجود دارد نمی دانم از روی حسادت است یا انتقاد این موضوع را اینگونه به بیرون انتقال دادند و بیشتر قصد داشتند  خانم مرادیان را تخریب کنند در حالی که آناهیتا مرادیان فقط به عنوان کارشناس درخواست داده بودند نه چیز دیگری.

,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این موضوع را تکذیب می کنم و صحت ندارد تا زمانی که اقای استاندار هست و  کار من را قبول دارد به عنوان یکی از بهترین نیروها در کنارش کار می کنم حتی اقای استاندار همچین موضوعی که در برخی از رسانه ها منتشر شده است را تایید نمی کند.

,

وی ادامه داد: قرار این نیست که هر کسی که نظر شخصی درباره من داشته باشد نظراتش را در فضای مجازی منتشر کند که اقای استاندار را زیر فشار قرار دهند و مجبور شوند وقتی کسانی که باید کار من را تایید کنند تایید می کنند و از من راضی هستند پس این حسادت ها به جایی نمی رسد.

,

رحمان پور اظهار کرد: تا کنون حتی یک بار اظهار نارضایتی نه از داخل و نه از بیرون  از من نشده است تنها کسانی که پشت این خبر هستند چند نفر هستدافرادی  که متاسفانه قبلا جایگاه داشتند  کسی که اینگونه بر خورد می کند معلوم است نمی تواند دیدگاه سیاسی اش را نیز مطرح کند چه برسد به اینکه آن دیدگاه را قبول داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: متاسفانه سایتی که این خبر را منتشر کرده است به یکی از خانم ها وابسته است  از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنم که چرا سایتی که مجوز انتشار ندارد اینگونه اخبار کذب را منتشر می کند و باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: متاسفانه خیلی ها به دنبال این پست هستند باید گفت اگر قصد دارند جایگاه زنان را ثابت کنند و در این زمینه فعالیتی داشته باشند به گونه ای دیگر وارد شوند و در این زمینه فعالیت کنند این پست تنها یک حوزه از زنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه