اخبار داغ

بخشدار شهداد:

زمین لرزه سیرچ هیچ تلفات یا ضرب وجرحی نداشته است/ قطعی برق وصل شده است

زمین لرزه سیرچ هیچ تلفات یا ضرب وجرحی نداشته است/  قطعی برق وصل شده است
بخشدار شهدادگفت: دراثر زمین لرزه شب گذشته دیوارهای غیراستاندارد کمتر از ده باب باغ ریخته شده وترک های کوچکی در برخی از ساختمان های قدیمی ایجاد شده است؛ هیچ تلفاتی حتی ضرب دیدگی یا حتی ضرب و جرح نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین یزدان پناه در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در خصوص وقوع زمین لرزه شب گذشته در سیرچ کرمان گفت: کانون زمین لرزه در روستای هدف گردشگری سیرچ در حوزه بخش شهداد رخ داد که شهداد، کرمان و گلباف اثرات زلزله را مشاهده کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

بخشدار شهداد عنوان کرد: تنها اتفاقی که بعد از زلزله رخ داد،  قطعی برق کل بخش شهداد و گلباف بود که ساعت یک بامداد با تلاش کارشناسان اعزامی کرمان، شهداد و سیرچ، برق روستاها وصل شده است.

,

وی درخصوص خسارات این زمین لرزه اظهار داشت: با بازدیدی که شب گذشته همراه با فرماندار و دیگر مسئولین هلال احمر بخش، اورژانس و نیروی انتظامی انجام دادیم، دیوارهای غیراستاندارد کمتر از ده باب باغ ریخته شده وترک های کوچکی در برخی از ساختمان های قدیمی ایجاد شده است.

,

یزدان پناه با اشاره به پس لرزه های رخ داده با شدت زیر پنج ریشتر، تاکید کرد: هیچ تلفاتی حتی ضرب دیدگی یا حتی ضرب و جرح نداشتیم.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: از شب گذشته پس از آنکه زلزله اتفاق افتاد، اکیپ های فوریت پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اعم از اتوبوس امداد و دو دستگاه آمبولانس در 25 کیلومتری سیرچ و روستای نزدیک دوراهی شهداد - ماهان مستقر بودند و به مجرد اینکه اعلام نیاز کرده یا جلسه شورای مدیریت بحران می گرفتیم، اعزام می شدند.

,

بخشدار شهداد خاطرنشان کرد: الان هم در حالت آماده باش هستیم؛ خوشبختانه در فصل مناسبی از سال هستیم و هوا 15 درجه خنک تر از شهر کرمان است.

,

گفتنی است ‌زمین‌لرزه ‌5.4ریشتری ‌ساعت 22 و 2 دقیقه و 12 ثانیه و در عمق 10کیلومتری زمین شب گذشته  سیرچ در استان کرمان را لرزاند.

,

مرکز این زمین‌لرزه در موقعیت 57.61 طول جغرافیایی و 30.1 عرض جغرافیایی گزارش شده است.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه