اخبار داغ

در قالب کاروان زیر سایه خورشید؛

خدام شمس‌الشموس میهمان مردم زرندیه می‌شوند

خدام شمس‌الشموس میهمان مردم زرندیه می‌شوند
همزمان با دهه کرامت خدام شمس‌الشموس(ع) میهمان مردم ولایتمدار شهرستان زرندیه می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زر خبر، سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، کاروان سفیران حرم رضوی، میهمان مردم شریف شهرستان زرندیه به منظور برگزاری جشن های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زر خبر,

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی این برنامه در سطح شهرستان ضمن تمجید از این برنامه معنوی آستان قدس رضوی گفت: با توجه به اینکه در این ایام تمامی مردم توانایی و فرصت مشرف شدن به حرم امام رضا(ع)  و حرم حضرت معصومه(س) را ندارند طرح بسیار خوبی است که سفیرانی از بارگاه مطهر امام رضا(ع) به استان های سراسر کشور سفر می‌کنند و پرچم متبرک حرم رضوی را در بین مردم می گردانند.

,

فرمانده سپاه زرندیه تصریح کرد: کاروان سفیران حرم رضوی اعزامی به شهرستان زرندیه روز چهارشنبه 4 مردادماه در این شهرستان حضور پیدا خواهند کرد و در زمان ورود به دیدار ائمه جمعه شهرستان خواهند رفت.

,

مهجوری افزود: حضور در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، دیدار با پزشکان و پرستاران و عیادت از بیماران بیمارستان شهدای آسیابک، حضور در بارگاه امامزادگان ابراهیم و عبدالله(ع)، بازدید از جهادگران بسیجی اردوهای جهادی، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با کارآفرین نمونه، بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، گلباران و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، حرکت کاروان در روستاهای مجتمع، جشن دهه کرامت در روستای صدر آباد است.

,

وی به ضرورت ترویج فرهنگ اسلام به ویژه مذهب تشیع در دهه امامت و ولایت، بین جوانان گفت: خدام رضوی در دهه کرامت به منظور ترویج فرهنگ رضوی، ایجاد اتحاد و همبستگی بین مذهب تشیع و معرفی چهره کریمه اسلام علاوه بر مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان زرندیه به کشورهای مختلف جهان نیز اعزام می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه