اخبار داغ

تصاویر مجتمع رفاهی مسجد ابوالفضل نگین در بافق

تصاویر مجتمع رفاهی مسجد ابوالفضل نگین در بافق
مجتمع رفاهی مسجد ابوالفضل(ع)در جاده بافق-یزد مکان مناسبی برای استراحت مسافران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از بافق خبر؛ مسجد بین‌راهی حضرت ابوالفضل (ع) در کیلومتر ۳۵ جاده بافق به یزد در حدود ۱۸ سال کلنگ احداث آن به دست مرحوم آیت‌الله سید محمد میر غنی زاده امام‌جمعه فقید بافق زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بافق خبر,

احداث این مسجد و مجموعه رفاهی با کمک خیرین شروع و روز به روز پیشرفت قابل‌توجهی داشته است؛ که در حال حاضر به‌عنوان یک از مجتمع‌های رفاهی نمونه استان یزد می‌توان نام برد. غیرممکن است مسافری در این جاده سفر کند برای اقامه نماز یا استراحت وارد این مجموعه نشود.

,

در این مجموعه رفاهی که با محوریت احداث مسجد برای اقامه نماز و کارهای مذهبی به مناسبت‌های مختلف احداث‌شده است که در مناسبت‌های مذهبی مختلف جشن‌ها و مراسم‌های مذهبی و عزاداری در این مجموعه برگزار می‌شود.

,

سال‌ها قبل این مسجد در بین راه بافق و یزد نبود خستگی راه بیابانی دوچندان بود و حادثه‌های رانندگی براثر خستگی و خواب‌آلودگی با توجه به اینکه از دسته‌ای زیادی سنگ‌آهن توسط کامیون‌ها منتقل می‌شود رخ می‌داد که خوشبختانه این فکر بسیار خوب خیرین باعث رفع این مشکل برای مسافران و رانندگی بانشاط بیشتر به وجود آورد.

,

خبرنگار ما نظر چند نفر از رانندگان در رابطه امکانات این مسجد بین‌راهی جویا شد که همه آن‌ها اذعان داشتند یکی از بهترین مساجد، استراحتگاه‌ها بین‌راهی که حتماً در آن توقف می‌کنند عنوان کردند.

,

امکانات مذهبی، تفریحی، رفاهی این مجتمع شامل  نمازخانه مردانه و زنانه با سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، سرویس بهداشتی تمیز و با فنّاوری روز، گرمابه، رستوران، چای صلواتی، آب‌سردکن، فضای بازی با تجهیزات بروز، فضای سبز و محوطه‌سازی زیبا و تعدادی آلاچیق برای استراحت خانواده‌ها، فروشگاه مواد غذایی، آشپزخانه با نمام تجهیزات جهت پخت غذای نذری و متبرک برای مسافران، پمپ‌بنزین و گازوییل، گاز CNG، ایستگاه امداد نجات هلال‌احمر و اورژانس جاده‌ای، کانکس راهنمایی برای کنترل و امنیت بیشتر برای رانندگان می باشد.

,

گفتنی است این مجموعه دارای طرح توسعه جامع است که ان‌شاءالله با اتمام آن‌یکی از مجتمع‌های مذهبی و رفاهی بین‌راهی کشور خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه